Pracownik działu obsługi klienta

lubelskie / Lublin

Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Pracownik działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/23/2820
OBOWIĄZKI:
- obsługa klientów- sprzedaż produktów- wsparcie przy opracowywaniu i wdrażaniu akcji promocyjnych- wsparcie przy obsłudze strony internetowej firmy-reprezentowanie firmy na wyjazdach branżowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: znajomość programów graficznych
Uprawnienia: Umiejętność pracy w zespole


Wymagania inne:

Łatwość nawiązywania kontaktów, doświadczenie w sprzedaży

Miejsce pracy:

Lublin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. wsparcia klienta w dziale Backoffice z językiem niemieckim i angielskim 

zachodniopomorskie
Obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych głównie mailowo Rozwiązywanie złożonych problemów i skarg, w tym związanych z RODO Przetwarzanie zwrotów i reklamacji Wsparcie procesów...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim

zachodniopomorskie
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych...
Opublikowano: 2025-09-19
Lacertis Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie
Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez media społecznościowe. Wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji. Udzielanie informacji na temat produktów i usług....
Opublikowano: 2025-09-17