Pracownik Działu Obsługi Klienta

pomorskie / Gdańsk

Ogłoszenie numer: 8665172, z dnia 2023-12-04

Firma TNS Sp. z o.o. zajmuje się obsługą rynku pomorskiego w materiały niezbędne do budowy obiektów mieszkalnych. Współpracujemy z Wykonawcami, Deweloperami w różnych dziedzinach budownictwa. Zajmujemy się tynkami i farbami wewnętrznymi, dociepleniem ścian zewnętrznych. Wprowadzamy nowoczesne sposoby kontaktu z klientem i obsługę budów. Poszukujemy osoby otwarte na nowe rozwiązania, chcące się rozwijać i doskonalić.

Pracownik Działu Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • praca w dziale obsługi klienta
  • sprzedaż farb i tynków, mat. budowlanych
  • telefoniczny kontakt z kontrahentami
  • kontrola stanów towarów- składanie zamówień u producentów
  • przyjmowanie zamówień i kontrola nad ich realizacją
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy

Wymagania

  • handel - doświadczenie na podobnym stanowisku
  • samodzielność i odpowiedzialność
  • mile widziana znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie- prawo jazdy kat. B
  • bezpośredni kontakt z klientem
  • umiejętność pracy w zespole

Oferujemy

  • stałą pracę w doświadczonym zespole
  • systematyczne szkolenia w branży materiałów budowlanych
  • podnoszenie kwalifikacji handlowych
  • nawiązywanie kontaktów handlowych
  • praca z nowoczesnym oprogramowaniem
  • budowanie wartości i relacji z partnerem
  • wyjazdy na profesjonalne szkolenia z materiałów budowlanych
  • nowoczesne rozwiązania w budownictwie
  • możliwość rozwoju zawodowego, realizacja marzeń
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim

zachodniopomorskie
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych...
Opublikowano: 2025-09-19
Lacertis Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie
Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez media społecznościowe. Wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji. Udzielanie informacji na temat produktów i usług....
Opublikowano: 2025-09-17
Elanders Polska Sp. z o.o.

Pracownik Działu Obsługi Klienta

dolnośląskie
Obowiązki: codzienna praca z klientami – obsługa klienta mailowo i telefonicznie; kompleksowe prowadzenie zleceń Klientów od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury (przy wsparciu...
Opublikowano: 2025-09-15