Pracownik Działu Obsługi Klienta

mazowieckie / Komorów

Masz doświadczenie w branży FMCG?

Od samego początku działalność przedsiębiorstwa obejmuje przede wszystkim bezpośredni import, a także dystrybucję detaliczną i hurtową kaw ziarnistych oraz mielonych pochodzących z najlepszych, europejskich palarni.

Kogo szukamy?
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Komorów
Zadania:
  • Profesjonalna obsługa Klientów zgodnie ze standardami firmy (odbieranie telefonów, odpisywanie na wiadomości, przyjmowanie zamówień telefonicznych, udzielanie informacji o asortymencie oraz statusach zamówień);
  • Obsługa programu kurierskiego oraz Poczty Polskiej (nadawanie przesyłek);
  • Obsługa programu NAVIREO, platformy Shoper, serwisu Allegro oraz MS Allegro;
  • Tworzenie list zamówień do przygotowania na magazynie;
  • Sprawdzanie poprawności przygotowanych zamówień;
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
  • Wykonywanie zleconych zadań przez kierownika zmiany.
Wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie;
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale obsługi klienta/sprzedaży;
  • Biegła obsługa komputera, w tym również dobra znajomość pakietu MS Office;
  • Motywacja i zapał do pracy;
  • Komunikatywność i otwartość;
  • Doskonała umiejętność organizacji pracy pod presją czasu;
  • Zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • Zdolność koncentracji i podzielność uwagi;
  • Punktualność;
  • Umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
  • Tygodniowe szkolenie wstępne;
  • Pełne przygotowanie merytoryczne i praktyczne przez cały trzymiesięczny okres próbny;
  • Przyjazne warunki pracy;
  • Praca na pełen etat w systemie zmianowym. W poniedziałki w godz. 8:00-20:30. Od wtorku do piątku w godz. 8:00-15:00 i 12:30-19:00)
  • Praca na umowę zlecenie, z możliwością przejścia po okresie 3 msc-y na umowę o pracę;
  • Zdobycie doświadczenia;
  • Pracę w młodym zespole,
Aplikacja powinna zawierać klauzulę:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych))."

Administratorem przesłanych danych osobowych jest firma EwTrade Ewa Marzec z siedzibą w Pruszkowie, Al. Wojska Polskiego 32/24; 05-800 Pruszków.Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Magic Home Sp. z o.o

Pracownik obsługi klienta (z obsługą magazynu)

dolnośląskie
Opis stanowiska: obsługa zamówień od klientów B2B, przyjmowanie, sortowanie i wysyłanie towaru, księgowanie i wystawianie faktur, obsługa reklamacji, obsługa programu nexo (InsERT)....
Opublikowano: 2025-07-07
Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty

Pracownik obsługi klienta

dolnośląskie
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne:...
Opublikowano: 2025-07-06
Firma Handlowo-Usługowa Dorota Kulasz

Pracownik obsługi klienta

lubuskie
obsługa klienta wg. standardów Orlen S.A. Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne:
Opublikowano: 2025-06-22