Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Pracownik działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Łubna
Numer: StPr/23/1533
OBOWIĄZKI:
Wsparcie działu Customer ServiceObsługa bieżących zamówieńMonitorowanie realizacji zamówień na etapie produkcyjnymDobry kontakt z klientemPrzygotowywanie raportow i zestawień dla przełozonego
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: Obsługa systemu komputerowego WINDOWS
Uprawnienia: Microsoft Office
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagania inne:
[Umiejętność 1] : doświadczenie w branży poligraficznej będzie dodatkowym atutem
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Łubna
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim
zachodniopomorskie
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Konsultant Telefoniczny
łódzkie
Telefoniczna sprzedaż usług i udzielanie informacji o ofertach. Budowanie relacji z potencjalnymi słuchaczami. Obsługa zapytań od potencjalnych słuchaczy z źródeł online. Zapewnienie...
Opublikowano: dzisiaj
Grupa Pascal
Pracownik ds. Obsługi klienta
łódzkie
Telefoniczna sprzedaż usług, prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert, Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem, Obsługa dostarczonych zapytań od...
Opublikowano: 2025-09-12