Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Pracownik działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Łubna
Numer: StPr/23/1533
OBOWIĄZKI:
Wsparcie działu Customer ServiceObsługa bieżących zamówieńMonitorowanie realizacji zamówień na etapie produkcyjnymDobry kontakt z klientemPrzygotowywanie raportow i zestawień dla przełozonego
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: Obsługa systemu komputerowego WINDOWS
Uprawnienia: Microsoft Office
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagania inne:
[Umiejętność 1] : doświadczenie w branży poligraficznej będzie dodatkowym atutem
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Łubna
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Zobacz podobne oferty
Lacertis Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta
mazowieckie
Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez media społecznościowe. Wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji. Udzielanie informacji na temat produktów i usług....
Opublikowano: wczoraj
Elanders Polska Sp. z o.o.
Pracownik Działu Obsługi Klienta
dolnośląskie
Obowiązki: codzienna praca z klientami – obsługa klienta mailowo i telefonicznie; kompleksowe prowadzenie zleceń Klientów od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury (przy wsparciu...
Opublikowano: 2025-09-15
Candellux Lighting Sp. z o.o.
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Reklamacji
mazowieckie
Zakres obowiązków: obsługa zamówień krajowych i zagranicznych w kanałach: Rynek Tradycyjny, Nowoczesny, E-commerce (EDI, B2B – IdoSell, marketplace m.in. Allegro, Nasuso/Naduvi, Galeria...
Opublikowano: 2025-09-15