Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Pracownik działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Łubna
Numer: StPr/23/1533
OBOWIĄZKI:
Wsparcie działu Customer ServiceObsługa bieżących zamówieńMonitorowanie realizacji zamówień na etapie produkcyjnymDobry kontakt z klientemPrzygotowywanie raportow i zestawień dla przełozonego
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: Obsługa systemu komputerowego WINDOWS
Uprawnienia: Microsoft Office
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagania inne:
[Umiejętność 1] : doświadczenie w branży poligraficznej będzie dodatkowym atutem
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Łubna
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem szwedzkim
mazowieckie
Wsparcie premium klientów w planowaniu podróży i korzystaniu z dostępnych usług Pomoc partnerom w wyborze lotów, produktów i metod płatności Rozwiązywanie problemów związanych z biletami...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Działu Obsługi Klienta
mazowieckie
Stał kontakt z klientem będziesz kluczową osobą w komunikacji z klientami, wspierając ich i rozwijając swoje umiejętności interpersonalne. Misja, która ma znaczenie Twój wkład pomoże w...
Opublikowano: 2025-07-12
Arla Global Shared Services Sp. z o.o.
Junior Customer Operations Representative
pomorskie
Are you passionate about creating outstanding customer experiences? Join the Talent Pool for our Customer Operations team at Arla, where we take pride in delivering exceptional service and ensuring...
Opublikowano: 2025-07-11