Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Opole
Jesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my, masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz się uczyć, dołącz do naszego Zespołu.
Do Twoich głównych zadań będzie należało:
- profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych i w punkcie obsługi klienta
- prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary
- prawidłowe sporządzanie dokumentacji sprzedaży i rozliczania utargu
- stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
- rejestracja i obsługa reklamacji klientów
- rejestrowanie klientów i wydawanie kart MAKRO
Nasze oczekiwania:
- entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy z klientem
- wykształcenie minimum zawodowe
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- dyspozycyjność (praca zmianowa również w porze nocnej i w weekendy)
- dokładność i rzetelność
- mile widziana aktualna książeczka Sanepidu
Mamy Ci do zaoferowania:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjny system premiowy
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- bogaty pakiet socjalny (m.in. pakiet prywatnej opieki medycznej, zniżki na zakupy w MAKRO)
- przyjazną i nieformalną atmosferę pracy
MAKRO Cash & Carry to międzynarodowa firma działająca w branży handlu hurtowego w 30 lokalizacjach w całym kraju.
Zobacz podobne oferty
InterKadra Sp. z o.o.
Konsultant ds. wsparcia obsługi
małopolskie
Zakres obowiązków: wsparcie w bieżącym kontakcie ze zleceniobiorcami, bieżąca obsługa telefoniczna i e-mailowa zleceniobiorców, organizacja przejazdów i innych spraw na rzecz...
Opublikowano: wczoraj
Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Studenta
pomorskie
Główne zadania realizowane na stanowisku: zapewnienie profesjonalnej obsługi studentów, zapewnienie ciągłości procesów obsługowych w zakresie prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów,...
Opublikowano: 2025-01-21
Dorado.pl sp. z o.o.
Pracownik Biura Obsługi Klienta
śląskie
Opis stanowiska: obsługa telefoniczna klientów fakturowanie sporządzanie raportów inne prace biurowe praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:00-22:00 Wymagania: wykształcenie min....
Opublikowano: 2025-01-21