Pracownik Działu Obsługi Klienta

opolskie / Opole

Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Opole

Jesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my, masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz się uczyć, dołącz do naszego Zespołu.

Do Twoich głównych zadań będzie należało:

  • profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych i w punkcie obsługi klienta
  • prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary
  • prawidłowe sporządzanie dokumentacji sprzedaży i rozliczania utargu
  • stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
  • rejestracja i obsługa reklamacji klientów
  • rejestrowanie klientów i wydawanie kart MAKRO

Nasze oczekiwania:

  • entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy z klientem
  • wykształcenie minimum zawodowe
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • dyspozycyjność (praca zmianowa również w porze nocnej i w weekendy)
  • dokładność i rzetelność
  • mile widziana aktualna książeczka Sanepidu

 Mamy Ci do zaoferowania:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjny system premiowy
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • bogaty pakiet socjalny (m.in. pakiet prywatnej opieki medycznej, zniżki na zakupy w MAKRO)
  • przyjazną i nieformalną atmosferę pracy

MAKRO Cash & Carry to międzynarodowa firma działająca w branży handlu hurtowego w 30 lokalizacjach w całym kraju.

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

InterKadra Sp. z o.o.

Konsultant ds. wsparcia obsługi

małopolskie
Zakres obowiązków: wsparcie w bieżącym kontakcie ze zleceniobiorcami, bieżąca obsługa telefoniczna i e-mailowa zleceniobiorców, organizacja przejazdów i innych spraw na rzecz...
Opublikowano: wczoraj
Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Studenta

pomorskie
Główne zadania realizowane na stanowisku: zapewnienie profesjonalnej obsługi studentów, zapewnienie ciągłości procesów obsługowych w zakresie prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów,...
Opublikowano: 2025-01-21
Dorado.pl sp. z o.o.

Pracownik Biura Obsługi Klienta

śląskie
Opis stanowiska: obsługa telefoniczna klientów fakturowanie sporządzanie raportów inne prace biurowe praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:00-22:00 Wymagania: wykształcenie min....
Opublikowano: 2025-01-21