Pracownik Działu Obsługi Klienta

wielkopolskie / Poznań

Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego Centrowet - Cezal Sp. z o.o. jest firmą posiadającą wieloletnie tradycje połączone ze zdobytymi kompetencjami jako rzetelny dostawca produktów medycznych i weterynaryjnych. Ponad 50-letnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów stawia firmę w czołówce najlepszych. Firma specjalizuje się głównie w zaopatrzeniu w wyroby medyczne podmiotów gospodarczych z sektora publicznej oraz niepublicznej ochrony zdrowia.

 

W chwili obecnej poszukujemy kandydata do pracy na stanowisko:

Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków
  • realizacja planów sprzedażowych
  • opieka nad dotychczasowymi klientami firmy
  • przygotowywanie ofert handlowych i cenników
  • nadzór nad gospodarką magazynową
  • analiza i monitorowanie działań konkurencji
  • pozyskiwanie nowych klientów
  • budowanie długotrwałych relacji z klientem
Wymagania:
  • wykształcenie średnie lub wyższe
  • zorganizowanie i zorientowanie na cel
  • biegła umiejętność obsługi komputera (MS Office)
  • mile widziana znajomość branży ogólnomedycznej, laboratoryjnej bądź dezynfekcyjnej
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • zdolność analitycznego myślenia
  • efektywne działanie pod presją czasu
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
  • umowę o pracę
  • możliwości rozwoju zawodowego
  • system szkoleń
  • stabilną pracę w renomowanej firmie
W dokumentach aplikacyjnych prosimy o dodanie klauzuli:
Zgodnie z art. 24 ust. 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz U z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) informujemy, że administratorem danych jest firma Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego CENTROWET - CEZAL Sp. z o.o. i spółka matka Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL SA – Wrocław. Przedmiotowe dane przetwarzane są w celu niezbędnym do realizacji procesu rekrutacyjnego oraz podjęcia działań przed zawarciem umowy i nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Obowiązek ich podania wynika z przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (DzU z 1998 r. Nr 21, poz. 94 ze zm.) oraz wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem rekrutacja@cezal.com.pl
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Studenta

pomorskie
Główne zadania realizowane na stanowisku: zapewnienie profesjonalnej obsługi studentów, zapewnienie ciągłości procesów obsługowych w zakresie prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów,...
Opublikowano: 2025-01-21
Dorado.pl sp. z o.o.

Pracownik Biura Obsługi Klienta

śląskie
Opis stanowiska: obsługa telefoniczna klientów fakturowanie sporządzanie raportów inne prace biurowe praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:00-22:00 Wymagania: wykształcenie min....
Opublikowano: 2025-01-21
widziszwszystko sp. z.o.o

Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale serwisu

lubuskie
Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb Obsługa posprzedażowa Wsparcie...
Opublikowano: 2025-01-19