Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: DOK Katowice
Do Twoich zadań będą należeć m.in.:
- prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych,
- profesjonalna obsługa klienta,
- obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
Poszukujemy Osób:
- komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole,
- posiadających łatwość w nawiązywaniu kontaktu z klientem,
- gotowych do podjęcia pracy w systemie zmianowym (również w weekendy),
- nastawionych na rzetelną realizację zadań i chętnych do nauki,
- posiadających aktualną książeczkę zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych dopuszczającą do kontaktu z żywnością (Sanepid) lub gotowych do jej wyrobienia.
Mile widziane:
- znajomość przepisów dotyczących reklamacji, gwarancji, koncesji.
Pracując z nami otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
- kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
- zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 3 miesiące - otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Zobacz podobne oferty
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji
dolnośląskie
Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie...
Opublikowano: 2025-08-11
AGATA Spółka Akcyjna
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
łódzkie
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do...
Opublikowano: 2025-08-11
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji
pomorskie
Kontakt z klientami i obsługa ich zapytań Rozliczanie płatności i spraw finansowo-księgowych Monitorowanie reklamacji i dbanie o ich sprawne zakończenie Współpraca z innymi działami Dbanie o...
Opublikowano: 2025-08-08