Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)
Miejsce pracy: Warszawa, Wawer
Nr ref.: DOK Warszawa-Wawer
Do Twoich zadań będą należeć m.in.:
- prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych,
- profesjonalna obsługa klienta,
- obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
Poszukujemy Osób:
- komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole,
- posiadających łatwość w nawiązywaniu kontaktu z klientem,
- gotowych do podjęcia pracy w systemie zmianowym (również w weekendy),
- nastawionych na rzetelną realizację zadań i chętnych do nauki,
- posiadających aktualną książeczkę zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych dopuszczającą do kontaktu z żywnością (Sanepid) lub gotowych do jej wyrobienia.
Mile widziane:
- znajomość przepisów dotyczących reklamacji, gwarancji, koncesji.
Pracując z nami otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
- kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
- zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 3 miesiące - otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Doradca Klienta – Punkt Informacyjny i Reklamacje
mazowieckie
Obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym zgodnie z obowiązującymi procedurami Realizacja procesów reklamacyjnych oraz przyjmowanie zwrotów towarów Współpraca z innymi działami w...
Opublikowano: 2025-07-25
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji
mazowieckie
Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie...
Opublikowano: 2025-07-23
VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi reklamacji
mazowieckie
Oczekiwania: Doświadczenie w obszarze obsługi klienta/reklamacji, Łatwość w komunikacji i rozwiązywaniu wyzwań ze strony Klienta, Umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania...
Opublikowano: 2025-07-16