Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)
Miejsce pracy: Warszawa, Białołęka
Nr ref.: DOK Warszawa-Białołęka
Do Twoich zadań będą należeć m.in.:
- prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych,
- profesjonalna obsługa klienta,
- obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
Poszukujemy Osób:
- komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole,
- posiadających łatwość w nawiązywaniu kontaktu z klientem,
- gotowych do podjęcia pracy w systemie zmianowym (również w weekendy),
- nastawionych na rzetelną realizację zadań i chętnych do nauki,
- posiadających aktualną książeczkę zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych dopuszczającą do kontaktu z żywnością (Sanepid) lub gotowych do jej wyrobienia.
Mile widziane:
- znajomość przepisów dotyczących reklamacji, gwarancji, koncesji.
Pracując z nami otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
- kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
- zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Zobacz podobne oferty
Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o.
Młodszy Specjalista do Wydziału Skarg i Reklamacji
mazowieckie
Zakres obowiązków: Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski oraz ich wysyłanie do zainteresowanych klientów. Przestrzeganie obowiązujących terminów na udzielenie...
Opublikowano: wczoraj
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji
mazowieckie
Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie...
Opublikowano: 2025-07-13
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. reklamacji
mazowieckie
Przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów Kontakt z działami operacyjnymi w celu ustalenia przyczyn reklamacji Informowanie klientów o postępach w procesie...
Opublikowano: 2025-07-11