Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)
Miejsce pracy: Warszawa, Białołęka
Nr ref.: DOK Warszawa-Białołęka
Do Twoich zadań będą należeć m.in.:
- prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych,
- profesjonalna obsługa klienta,
- obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
Poszukujemy Osób:
- komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole,
- posiadających łatwość w nawiązywaniu kontaktu z klientem,
- gotowych do podjęcia pracy w systemie zmianowym (również w weekendy),
- nastawionych na rzetelną realizację zadań i chętnych do nauki,
- posiadających aktualną książeczkę zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych dopuszczającą do kontaktu z żywnością (Sanepid) lub gotowych do jej wyrobienia.
Mile widziane:
- znajomość przepisów dotyczących reklamacji, gwarancji, koncesji.
Pracując z nami otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
- kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
- zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Zobacz podobne oferty
Medicover sp. z o.o.
Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji
mazowieckie
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych...
Opublikowano: dzisiaj
AGATA Spółka Akcyjna
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
zachodniopomorskie
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do...
Opublikowano: dzisiaj
AGATA Spółka Akcyjna
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
lubelskie
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do...
Opublikowano: dzisiaj