Pracownik Działu Obsługi Klienta i Logistyki

mazowieckie / Lesznowola

DOMOFERM POLSKA Sp. z o.o. to firma należąca do Grupy JELD-WEN- światowego lidera produkcji stolarki otworowej notowanej na giełdzie w Nowym Jorku.

 

Poszukujemy osób na stanowisko:

 

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Logistyki
Miejsce pracy: Lesznowola
Opis stanowiska
  • obsługa zamówień klientów i logistyki
  • monitorowanie dostaw oraz kontrola nad obiegiem dokumentacji
  • współpraca z działami logistyki w Niemczech i Austrii
  • raportowanie danych okresowych do grupy
  • koordynacja zadań administracyjnych

Wymagania

  • doświadczenie w dziale handlowym i współpracy z klientami mile widziane
  • otwartość na naukę i rozwój
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
  • komunikatywność oraz umiejętność samodzielnej realizacji zadań

Oferujemy

  • stabilność zatrudnienia, zgrany zespół współpracowników
  • umowa o pracę
  • pracę i rozwój w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji rynkowej od 20 lat na rynku polskim i 70 lat na świecie posiadającej odziały w 26 krajach
  • bezpłatne pakiety socjalne (prywatna opieka medyczna, karty Multisport Plus)
  • czynny udział w budowaniu marki
  • dopasowany indywidualnie bezpłatny system szkoleń produktowych i kompetencyjnych: np. Comarch Optima, MS Office, szkolenia językowe
  • duża samodzielność w wykonywaniu zadań
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Pracownik obsługi klienta

dolnośląskie
Pomoc doradcom klienta, obsługa osób bezrobotnych, udzielanie informacji o ofertach pracy i innych propozycjach aktywizacji, pomoc w przygotowywaniu i wysyłce korespondencji, wykonywanie zadań...
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Specjalista ds. obsługi klienta serwisu

zachodniopomorskie
Zakres obowiązków- sprawne udzielanie pomocy technicznej i utrzymywanie relacji z klientami- realizacja i kontrola przebiegu wszystkich procesów serwisowych od momentu ich rozpoczęcia do...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

lubelskie
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie...
Opublikowano: wczoraj