DOMOFERM POLSKA Sp. z o.o. to firma należąca do Grupy JELD-WEN- światowego lidera produkcji stolarki otworowej notowanej na giełdzie w Nowym Jorku.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Logistyki
Miejsce pracy: Lesznowola
Opis stanowiska
- obsługa zamówień klientów i logistyki
- monitorowanie dostaw oraz kontrola nad obiegiem dokumentacji
- współpraca z działami logistyki w Niemczech i Austrii
- raportowanie danych okresowych do grupy
- koordynacja zadań administracyjnych
Wymagania
- doświadczenie w dziale handlowym i współpracy z klientami mile widziane
- otwartość na naukę i rozwój
- komunikatywna znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
- komunikatywność oraz umiejętność samodzielnej realizacji zadań
Oferujemy
- stabilność zatrudnienia, zgrany zespół współpracowników
- umowa o pracę
- pracę i rozwój w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji rynkowej od 20 lat na rynku polskim i 70 lat na świecie posiadającej odziały w 26 krajach
- bezpłatne pakiety socjalne (prywatna opieka medyczna, karty Multisport Plus)
- czynny udział w budowaniu marki
- dopasowany indywidualnie bezpłatny system szkoleń produktowych i kompetencyjnych: np. Comarch Optima, MS Office, szkolenia językowe
- duża samodzielność w wykonywaniu zadań
Zobacz podobne oferty
Topsil Global Sp. z o.o. Sp. k.
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Ds. Logistyki i Obsługi Klienta
łódzkie
POSZUKUJEMY OSOBY, która będzie brać udział w zapewnianiu sprawnej i profesjonalnej obsługi naszych Klientów zaczynając od przyjęcia zamówienia, potwierdzenia możliwych dat realizacji,...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
pomorskie
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Customer Service Professional with German
pomorskie
GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets...
Opublikowano: dzisiaj