Pracownik Działu Obsługi Klienta i Logistyki

mazowieckie / Lesznowola

DOMOFERM POLSKA Sp. z o.o. to firma należąca do Grupy JELD-WEN- światowego lidera produkcji stolarki otworowej notowanej na giełdzie w Nowym Jorku.

 

Poszukujemy osób na stanowisko:

 

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Logistyki
Miejsce pracy: Lesznowola
Opis stanowiska
  • obsługa zamówień klientów i logistyki
  • monitorowanie dostaw oraz kontrola nad obiegiem dokumentacji
  • współpraca z działami logistyki w Niemczech i Austrii
  • raportowanie danych okresowych do grupy
  • koordynacja zadań administracyjnych

Wymagania

  • doświadczenie w dziale handlowym i współpracy z klientami mile widziane
  • otwartość na naukę i rozwój
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
  • komunikatywność oraz umiejętność samodzielnej realizacji zadań

Oferujemy

  • stabilność zatrudnienia, zgrany zespół współpracowników
  • umowa o pracę
  • pracę i rozwój w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji rynkowej od 20 lat na rynku polskim i 70 lat na świecie posiadającej odziały w 26 krajach
  • bezpłatne pakiety socjalne (prywatna opieka medyczna, karty Multisport Plus)
  • czynny udział w budowaniu marki
  • dopasowany indywidualnie bezpłatny system szkoleń produktowych i kompetencyjnych: np. Comarch Optima, MS Office, szkolenia językowe
  • duża samodzielność w wykonywaniu zadań
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Topsil Global Sp. z o.o. Sp. k.

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Ds. Logistyki i Obsługi Klienta

łódzkie
POSZUKUJEMY OSOBY, która będzie brać udział w zapewnianiu sprawnej i profesjonalnej obsługi naszych Klientów zaczynając od przyjęcia zamówienia, potwierdzenia możliwych dat realizacji,...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

pomorskie
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Customer Service Professional with German

pomorskie
GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets...
Opublikowano: dzisiaj