Poszukujemy osób do pracy na stanowisko:
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Miejsce pracy: Łódź
Twój zakres obowiązków
- prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych,
- profesjonalna obsługa klienta,
- obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji,
- skanowanie towaru,
- weryfikacja zgodności ilości towaru,
- dokonywanie rozliczeń kasowych
- wystawianie i księgowanie faktur,
- sprawdzanie korekt i wyjaśnianie ewentualnych rozbieżności,
- dbanie o właściwy obieg dokumentów i ich archiwizację.
Nasze oczekiwania
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność profesjonalnej obsługi klienta,
- gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym (również w weekendy),
- nastawienie na rzetelną realizację zadań i chęć do nauki,
- aktualna książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych dopuszczająca do kontaktu z żywnością (Sanepid) lub gotowość do jej wyrobienia.
Mile widziane
- umiejętność obsługi kasy fiskalnej,
- znajomość przepisów dotyczących reklamacji, gwarancji, koncesji.
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
- kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
- zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 3 miesiące – otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Support Specialist with French in the retail industry
zachodniopomorskie
Deliver written customer support via email for the French market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Service advisor with Romanian
śląskie
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
mazowieckie
Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów Pomoc klientom w...
Opublikowano: dzisiaj