Pracownik działu obsługi klienta biznesowego

warmińsko-mazurskie / Iława

Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Pracownik działu obsługi klienta biznesowego
Miejsce pracy: Iława
Numer: StPr/25/0222
OBOWIĄZKI:
Budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi poprzez profesjonalną i skuteczną obsługę. Proaktywne reagowanie na potrzeby klientów. Zarządzanie procesem zamówień od momentu przyjęcia, przez koordynację, aż po terminową realizację. Ścisła współpraca z działami produkcyjnym, zaopatrzenia, logistycznym i jakościowym celem realizacji oczekiwań klientów. Udzielanie wsparcia technicznego oraz odpowiadanie na pytania dotyczące produktów i usług
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania: Wykształcenie wyższe. Doświadczenie w obsłudze klienta lub koordynacji projektów dobre zorganizowanie i umiejętność pilnowania terminów będą Twoim atutem. Swoboda w kontaktach interpersonalnych cenimy otwartość i dociekliwość w szukaniu rozwiązań. Kontakt mailowy - n.durka@adexcp.comZnajomość środowiska Microsoft Office - w szczególności PowerPoint, Excel i Word. Zdolność do pracy w zespole oraz samodzielności w podejmowaniu decyzji. Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne porozumiewanie się w relacjach biznesowych - oferujemy lekcje języka angielskiego. Pracodawca oferuje: Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą specjalizującą się w produkcji kontraktowej wyrobów perfumeryjnych, kosmetycznych i medycznych. Wspieramy naszych klientów w realizacji ich wizji od stworzenia unikatowych receptur, poprzez wybór opakowań i produkcję zgodną z najwyższymi normami jakości (ISO 22716, ISO 13485, IFS HPC), aż po budowanie rozpoznawalnych marek własnych. Zapewniamy możliwość pracy w kreatywnym środowisku, gdzie pasja do tworzenia innowacyjnych produktów łączy się z profesjonalizmem i dbałością o każdy szczegół. Jeśli cenisz rozwój zawodowy, nowoczesne technologie i partnerską atmosferę, nasza firma jest miejscem dla Ciebie! Wspieramy naszych pracowników w zdobywaniu wiedzy i umiejętności poprzez szkolenia, konferencje oraz programy rozwojowe. Nasza firma stawia na otwartość, współpracę i szacunek w miejscu pracy. Tworzymy atmosferę sprzyjającą innowacjom i dzieleniu się pomysłami, co przyczynia się do sukcesów całego zespołu. Ważne jest dla nas zadowolenie z pracy, więc oferujemy naszym pracowników elastyczność w wyborze godziny rozpoczęcia pracy - zaczynamy między 6 a 9. Kontakt mailowy - n.durka@adexcp.com

Miejsce pracy:

Iława


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

Pracownik działu obsługi klienta

wielkopolskie
- wprowadzanie zamówień od klientów do systemu,- posprzedażowa obsługa klienta,- kontakt telefoniczny lub e-mailowy z klientem, Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Customer Support with German

zachodniopomorskie
Be the voice of our leading smart home security solutions in German, handling incoming calls and inquiries with style and grace. Build genuine connections with customers, registering their requests...
Opublikowano: dzisiaj
Vetlab Sp. z o.o.

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie
Zakres obowiązków: przyjmowanie materiału do badań, wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, telefoniczna i osobista obsługa klientów, zamawianie i przygotowanie przesyłek...
Opublikowano: 2025-04-15