Pracownik działu obsługi klienta biznesowego

warmińsko-mazurskie / Iława

Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Pracownik działu obsługi klienta biznesowego
Miejsce pracy: Iława
Numer: StPr/25/0222
OBOWIĄZKI:
Budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi poprzez profesjonalną i skuteczną obsługę. Proaktywne reagowanie na potrzeby klientów. Zarządzanie procesem zamówień od momentu przyjęcia, przez koordynację, aż po terminową realizację. Ścisła współpraca z działami produkcyjnym, zaopatrzenia, logistycznym i jakościowym celem realizacji oczekiwań klientów. Udzielanie wsparcia technicznego oraz odpowiadanie na pytania dotyczące produktów i usług
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania: Wykształcenie wyższe. Doświadczenie w obsłudze klienta lub koordynacji projektów dobre zorganizowanie i umiejętność pilnowania terminów będą Twoim atutem. Swoboda w kontaktach interpersonalnych cenimy otwartość i dociekliwość w szukaniu rozwiązań. Kontakt mailowy - n.durka@adexcp.comZnajomość środowiska Microsoft Office - w szczególności PowerPoint, Excel i Word. Zdolność do pracy w zespole oraz samodzielności w podejmowaniu decyzji. Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne porozumiewanie się w relacjach biznesowych - oferujemy lekcje języka angielskiego. Pracodawca oferuje: Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą specjalizującą się w produkcji kontraktowej wyrobów perfumeryjnych, kosmetycznych i medycznych. Wspieramy naszych klientów w realizacji ich wizji od stworzenia unikatowych receptur, poprzez wybór opakowań i produkcję zgodną z najwyższymi normami jakości (ISO 22716, ISO 13485, IFS HPC), aż po budowanie rozpoznawalnych marek własnych. Zapewniamy możliwość pracy w kreatywnym środowisku, gdzie pasja do tworzenia innowacyjnych produktów łączy się z profesjonalizmem i dbałością o każdy szczegół. Jeśli cenisz rozwój zawodowy, nowoczesne technologie i partnerską atmosferę, nasza firma jest miejscem dla Ciebie! Wspieramy naszych pracowników w zdobywaniu wiedzy i umiejętności poprzez szkolenia, konferencje oraz programy rozwojowe. Nasza firma stawia na otwartość, współpracę i szacunek w miejscu pracy. Tworzymy atmosferę sprzyjającą innowacjom i dzieleniu się pomysłami, co przyczynia się do sukcesów całego zespołu. Ważne jest dla nas zadowolenie z pracy, więc oferujemy naszym pracowników elastyczność w wyborze godziny rozpoczęcia pracy - zaczynamy między 6 a 9. Kontakt mailowy - n.durka@adexcp.com

Miejsce pracy:

Iława


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie

Pracownik biura obsługi klienta

lubelskie
program Wymagania inne:
Opublikowano: 2025-09-05
Concentrix

Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim

zachodniopomorskie
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych...
Opublikowano: 2025-09-05
Dorado.pl sp. z o.o.

Pracownik Biura Obsługi Klienta

śląskie
Opis stanowiska: obsługa telefoniczna klientów fakturowanie sporządzanie raportów inne prace biurowe praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:00-22:00 Wymagania: wykształcenie min....
Opublikowano: 2025-09-04