Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Pracownik działu obsługi klienta / asystent sprzedaży
Miejsce pracy: Koszalin
Numer: StPr/25/0290
OBOWIĄZKI:
Obowiązki:- obsługa zamówień,- nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu z klientem,- przygotowywanie dokumentacji i ofert handlowych,- współpraca z innymi działami w firmie.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania dodatkowe:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
- komunikatywność, - wysoka kultura osobista,- kreatywność, - umiejętność pracy w grupie, - dobra organizacja czasu pracy, - podstawowa znajomość pakietu MS Office, - ogólna znajomość aplikacji społecznościowych - znajomość podstaw fakturowania- mile widziana znajomość programu Comarch Optima- zapoznanie sięz domeną www.kosztorysuj.pl
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Koszalin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 700 do 8 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Pracownik działu obsługi klienta - staż
małopolskie
1. Wystawianie dokumentów sprzedaży wz i faktur VAT2. Wprowadzanie do systemu dokumentów zakupu3. Rozliczanie kierowców z dokumentów sprzedaży i druków KP4. Obsługa klientów, telefoniczna i...
Opublikowano: 2025-03-09
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Pracownik działu obsługi klienta
wielkopolskie
wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: ogólne/ zawodowe z zakresu sprzedaży lub marketingu Język: angielski, w mowie - B1 - średnio...
Opublikowano: 2025-03-09
Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
Pracownik obsługi klienta
wielkopolskie
Obsługa klientów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wymagania inne:
Opublikowano: 2025-03-09