Pracownik ds.obsługi klienta

podkarpackie / Łańcut

Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Pracownik ds.obsługi klienta
Miejsce pracy: Łańcut
Numer: StPr/25/0435
OBOWIĄZKI:
obsługa telefoniczna klienta-branża ubezpieczenia
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA


Wymagania inne:

staż pracy mile widziany w branży ubezpieczeniowej lub call center,obsluga komputera- EXCEL,PDF,WORD

Miejsce pracy:

Łańcut


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej

Specjalista do spraw obsługi klienta

mazowieckie
Układanie towarów na półkach, przygotowanie ciepłych posiłków, zapoznanie się z obsługa kasy fiskalnej, terminalem, lotto, sprzątanie sklepu, skanowanie towarów, drukowanie cen towarów,...
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Samodzielny specjalista ds. obsługi klienta

warmińsko-mazurskie
Komunikacja z klientami i inżynierami, obsługa zadań serwisu, sprzedaży ich zapis w systemie informatycznym na serwerzeJedna zmiana 7-15Oferta pracy w ramach DIWSP dla osób bezrobotnych,...
Opublikowano: wczoraj
Grupa Pascal

Specjalista ds. Obsługi Klienta

łódzkie
Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz udzielanie informacji o ofertach. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Obsługa zapytań klientów z różnych kanałów bez aktywnego pozyskiwania...
Opublikowano: wczoraj