Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Pracownik ds.obsługi klienta
Miejsce pracy: Łańcut
Numer: StPr/25/0435
OBOWIĄZKI:
obsługa telefoniczna klienta-branża ubezpieczenia
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagania inne:
staż pracy mile widziany w branży ubezpieczeniowej lub call center,obsluga komputera- EXCEL,PDF,WORD
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Łańcut
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej
Specjalista do spraw obsługi klienta
mazowieckie
Układanie towarów na półkach, przygotowanie ciepłych posiłków, zapoznanie się z obsługa kasy fiskalnej, terminalem, lotto, sprzątanie sklepu, skanowanie towarów, drukowanie cen towarów,...
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Samodzielny specjalista ds. obsługi klienta
warmińsko-mazurskie
Komunikacja z klientami i inżynierami, obsługa zadań serwisu, sprzedaży ich zapis w systemie informatycznym na serwerzeJedna zmiana 7-15Oferta pracy w ramach DIWSP dla osób bezrobotnych,...
Opublikowano: wczoraj
Grupa Pascal
Specjalista ds. Obsługi Klienta
łódzkie
Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz udzielanie informacji o ofertach. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Obsługa zapytań klientów z różnych kanałów bez aktywnego pozyskiwania...
Opublikowano: wczoraj