Pracownik ds.obsługi klienta

podkarpackie / Łańcut

Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Pracownik ds.obsługi klienta
Miejsce pracy: Łańcut
Numer: StPr/25/0435
OBOWIĄZKI:
obsługa telefoniczna klienta-branża ubezpieczenia
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA


Wymagania inne:

staż pracy mile widziany w branży ubezpieczeniowej lub call center,obsluga komputera- EXCEL,PDF,WORD

Miejsce pracy:

Łańcut


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu

Pracownik biura obsługi klienta

łódzkie
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- kontakt i obsługa klientów osobista, telefoniczna, mailowa ,- prowadzenie...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Mistrz Obsługi Klienta Back Office z Językiem Polskim

zachodniopomorskie
Bycie kluczowym ogniwem między firmą a klientami Dostarczanie odpowiedzi i rozwiązań poprzez maile, wyjaśnianie niejasności Rozwiązywanie zapytań klientów i dbanie o bezpieczeństwo ich...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl

Konsultant klienta z językiem duńskim

mazowieckie
Wsparcie klientów poprzez telefon, e-mail i czat w zakresie problemów technicznych, rozwiązywania zagadek związanych z umowami i rozliczeniami. Pomoc w korzystaniu z usług streamingowych,...
Opublikowano: wczoraj