Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Pracownik ds.obsługi klienta
Miejsce pracy: Łańcut
Numer: StPr/25/0435
OBOWIĄZKI:
obsługa telefoniczna klienta-branża ubezpieczenia
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagania inne:
staż pracy mile widziany w branży ubezpieczeniowej lub call center,obsluga komputera- EXCEL,PDF,WORD
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Łańcut
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Pracownik biura obsługi klienta
łódzkie
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- kontakt i obsługa klientów osobista, telefoniczna, mailowa ,- prowadzenie...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Mistrz Obsługi Klienta Back Office z Językiem Polskim
zachodniopomorskie
Bycie kluczowym ogniwem między firmą a klientami Dostarczanie odpowiedzi i rozwiązań poprzez maile, wyjaśnianie niejasności Rozwiązywanie zapytań klientów i dbanie o bezpieczeństwo ich...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Konsultant klienta z językiem duńskim
mazowieckie
Wsparcie klientów poprzez telefon, e-mail i czat w zakresie problemów technicznych, rozwiązywania zagadek związanych z umowami i rozliczeniami. Pomoc w korzystaniu z usług streamingowych,...
Opublikowano: wczoraj