Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury!
Centrala Spółki poszukuje osób na stanowisko:
Stanowisko ds. jakości informacji pasażerskiej
Miejsce pracy: Warszawa
Numer referencyjny: WZ/IES/37/09/24
Zakres obowiązków:
- realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej,
- analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej,
- przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej,
- opracowywanie propozycji poprawy jakości informowania podróżnych,
- sporządzanie zestawień analiz dotyczących informacji pasażerskiej,
- udział w tworzeniu wytycznych z zakresu informacji pasażerskiej,
- udział w projektach realizowanych przez wydział,
- udział w opracowywaniu materiałów koncepcyjnych, prezentacji oraz dokumentowanie, raportowanie statusu prowadzonych projektów.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe,
- min 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym informacją pasażerską,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność swobodnego wyrażania myśli w mowie i piśmie,
- znajomość pakietu MS Office,
- dyspozycyjność,
- kreatywność,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Mile widziane:
- wiedza zawodowa z zakresu systemów biorących udział w procesie informowania podróżnych stosowanych na kolei,
- znajomość przepisów prawa regulujących tematykę związaną z informacją pasażerską.
Oferujemy wynagrodzenie w przedziale 5000 - 8000 zł brutto
Korzyści
dla Ciebie:
dla Ciebie:
Korzyści dla Ciebie:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Zobacz podobne oferty
Medicover sp. z o.o.
Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów
mazowieckie
Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: monitorowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością...
Opublikowano: 2025-02-04
Klient portalu Praca.pl
Koordynator ds. obsługi klienta
małopolskie
Bycie głównym punktem kontaktu dla klientów, rozwijanie relacji biznesowych. Organizowanie spotkań cyklicznych z klientami do omówienia statusu projektów i planowanie przyszłych działań....
Opublikowano: 2025-02-02
Aon
Client Service Coordinator
małopolskie
What the day will look like In short days can be very different in this role and varied depending on your clients. You can be on calls talking to clients about challenges and how to help them solve...
Opublikowano: 2025-01-31