Pracownik ds. telefonicznego wsparcia Klienta - bez sprzedaży

śląskie / Ruda Śląska, Nowy Bytom

W związku z dynamicznym rozwojem naszego projektu szukamy osób do obsługi infolinii obsługowej. Jeśli szukasz miejsca, w którym będziesz mógł/a się rozwijać to świetnie trafiłeś/aś! Dołącz do nas i pracuj dla jednego z liderów w branży energetycznej!

Pracownik ds. telefonicznego wsparcia Klienta - bez sprzedaży

Zakres obowiązków: 

  • telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (infolinia ogólnoinformacyjna),
  • obsługa infolinii odczytowej, windykacyjnej oraz rozliczeniowej, 
  • diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązywania problemów Klienta, 
  • telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami. 

Od kandydatów oczekujemy: 

  • umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych w języku polskim,
  • motywacji do pracy oraz umiejętności pracy z Klientem, 
  • dobrej znajomości obsługi komputera, 
  • pełnej dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 –20:00 (praca zmianowa)

W zamian oferujemy: 

  • stałą podstawę wynagrodzenia + system motywacyjny, 
  • wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń wspomagających rozwój zawodowy i osobisty, 
  • możliwość pracy zdalnej (po stacjonarnym szkoleniu oraz okresie wdrożenia), 
  • pracę w zgranym i przyjaznym zespole, 
  • realne możliwości rozwoju w strukturach firmy. 
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

English Language Centre "First Decision"

Konsultant ds. Obsługi Klienta

mazowieckie
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań klientów. Prowadzenie negocjacji i...
Opublikowano: wczoraj
English Language Centre "First Decision"

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

mazowieckie
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory, Zarządzanie korespondencją, Dostosowywanie oferty edukacyjnej do potrzeb klientów, Prowadzenie i zamykanie rozmów...
Opublikowano: 2025-08-24
English Language Centre "First Decision"

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

mazowieckie
Opis stanowiska Obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej i tradycyjnej), Dobór...
Opublikowano: 2025-08-22