Pracownik ds. obsługi posprzedażowej

mazowieckie / Wołomin

O nas

Candellux Lighting to polska firma z ponad 35-letnim doświadczeniem w projektowaniu, produkcji i dystrybucji oświetlenia dekoracyjnego i nowoczesnych systemów oświetleniowych LED . Działamy na rynku polskim i międzynarodowym, obsługując zarówno sektor tradycyjny, jak i nowoczesne sieci handlowe. Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się marek w Europie Środkowo-Wschodniej w 18 krajach w Europie.

Obecnie poszukujemy na stanowisko:
Pracownik ds. obsługi posprzedażowej
Miejsce pracy: Wołomin

Poszukujemy osoby do obsługi zamówień krajowych i zagranicznych w kanałach sprzedaży tradycyjnej, nowoczesnej i e-commerce. Do obowiązków należeć będzie bieżący kontakt z klientami, rejestrowanie i analiza reklamacji, przygotowywanie dokumentów handlowych i magazynowych, a także współpraca z działami logistyki, eksportu i finansów.

Zakres zadań:
  • obsługa zamówień i klientów w systemach B2B, marketplace oraz przez e-mail i telefon,
  • przygotowywanie dokumentów (faktury, korekty, dokumenty magazynowe),
  • przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, organizacja zwrotów i wymian,
  • współpraca z agencjami celnymi przy eksporcie,
  • analiza kosztów reklamacyjnych i raportowanie.
Wymagania:
  • doświadczenie w obsłudze klienta lub w dziale reklamacji,
  • znajomość procesów sprzedaży i dokumentacji magazynowej,
  • dobra znajomość komputera i systemów sprzedażowych (mile widziana obsługa EDI, IdoSell, marketplace),
  • komunikatywność, dokładność, samodzielność,
  • wysoka kultura osobista i nastawienie na cel.
Oferujemy:
  • zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę zlecenie,
  • pracę w przyjaznym zespole,
  • możliwości rozwoju zawodowego w stabilnym środowisku.
Prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Działając na podstawie Art. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”), wyrażam zgodę przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora, którym jest Candellux Lighting Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Żegańskiej 1, w procesie rekrutacji prowadzonej przez Administratora”

Administratorem danych jest Candellux Lighting Sp z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Żegańskiej 1 , wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta Warszawy Wydział XX Gospodarczy pod numerem KRS: 0000156768. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.
W każdym czasie mogą Państwo cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem info.rodo@candellux.pl. Niezależnie od powyższego informuję, iż Candellux Lighting Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami spełniającymi kryteria określone w ogłoszeniu.
Jeżeli chcą Państwo, abyśmy zachowali Państwa CV proszę umieścić dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Candellux Lighting Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

AGATA Spółka Akcyjna

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

zachodniopomorskie
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

mazowieckie
Będziesz odpowiedzialny za kompleksowe rozpatrywanie reklamacji oraz uwag od klientów. Do Twoich zadań należeć będzie koordynacja procesu reklamacyjnego i dbanie o terminowość odpowiedzi....
Opublikowano: wczoraj
Medicover sp. z o.o.

Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

mazowieckie
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych...
Opublikowano: 2025-09-17