Pracownik ds. obsługi klienta

podkarpackie / Łańcut

Ogłoszenie numer: 9863854, z dnia 2025-05-30

,,WOJMAN" -Centrum Ubezpieczeniowo-Finansowe Wojciech Rzymyszkiewicz

Pracownik ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Łańcut

Nr Ref.: StPr/25/0435

 

Opis stanowiska

  • obsługa telefoniczna klienta-branża ubezpieczenia

Wymagania

Wymagania konieczne:
  • Wykształcenie: średnie zawodowe
  • Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagania inne:
  • staż pracy mile widziany w branży ubezpieczeniowej lub call center,
  • obsluga komputera- EXCEL,PDF,WORD

Oferujemy

  • Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
  • Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Miechowie

Specjalista ds obsługi klienta i sprzedaży

małopolskie
Obsługa klienta , umawianie wizyt, doradztwo w zakresie oferowanych usług , dbanie o dobry wizerunek firmy , utrzymywanie porządku w miejscu pracy. Aktywna sprzedaż. Wymagania konieczne:...
Opublikowano: wczoraj
Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim

mazowieckie
Praca w 100% zdalna Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie przy...
Opublikowano: wczoraj
DONE Deliveries sp. z o.o.

Specjalista ds. sprzedaży ładunków spedycyjnych

małopolskie
Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami, Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań...
Opublikowano: wczoraj