Ogłoszenie numer: 9863854, z dnia 2025-05-10
,,WOJMAN" -Centrum Ubezpieczeniowo-Finansowe Wojciech Rzymyszkiewicz
Pracownik ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Łańcut
Nr Ref.: StPr/25/0435
Opis stanowiska
- obsługa telefoniczna klienta-branża ubezpieczenia
Wymagania
Wymagania konieczne:- Wykształcenie: średnie zawodowe
- Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA
- staż pracy mile widziany w branży ubezpieczeniowej lub call center,
- obsluga komputera- EXCEL,PDF,WORD
Oferujemy
- Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
- Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Pracownik ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
Telefoniczna obsługa klientów i przedstawianie oferty firmy. Analiza potrzeb klientów i doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań. Przygotowywanie ofert handlowych po rozmowie z klientami....
Opublikowano: dzisiaj
Nowy Styl
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
podkarpackie
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich...
Opublikowano: dzisiaj
"UNEXT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Specjalista ds obsługi klienta i agenta
śląskie
Kompleksowa obsługa klienta oraz agenta drogą mailową Współpraca z innymi działami firmy Prowadzenie korespondencji zgodnie z obowiązującymi procedurami Rejestracja dokumentów...
Opublikowano: dzisiaj