Ogłoszenie numer: 9863854, z dnia 2025-05-30
,,WOJMAN" -Centrum Ubezpieczeniowo-Finansowe Wojciech Rzymyszkiewicz
Pracownik ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Łańcut
Nr Ref.: StPr/25/0435
Opis stanowiska
- obsługa telefoniczna klienta-branża ubezpieczenia
Wymagania
Wymagania konieczne:- Wykształcenie: średnie zawodowe
- Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA
- staż pracy mile widziany w branży ubezpieczeniowej lub call center,
- obsluga komputera- EXCEL,PDF,WORD
Oferujemy
- Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
- Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Miechowie
Specjalista ds obsługi klienta i sprzedaży
małopolskie
Obsługa klienta , umawianie wizyt, doradztwo w zakresie oferowanych usług , dbanie o dobry wizerunek firmy , utrzymywanie porządku w miejscu pracy. Aktywna sprzedaż. Wymagania konieczne:...
Opublikowano: wczoraj
Foundever
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim
mazowieckie
Praca w 100% zdalna Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie przy...
Opublikowano: wczoraj
DONE Deliveries sp. z o.o.
Specjalista ds. sprzedaży ładunków spedycyjnych
małopolskie
Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami, Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań...
Opublikowano: wczoraj