Pracownik ds. obsługi klienta

dolnośląskie / Wrocław, Księże Wielkie

Rozwijający się sklep internetowy MarsDev.pl szuka pracownika do zespołu. Sprzedajemy dedykowane nawigacje samochodowe oparte o system operacyjny Android. Jesteśmy w TOP  3 firm w naszej branży.

Nie jesteśmy KORPORACJĄ, bardzo dużo w naszej firmie będzie zależało właśnie od Ciebie.

Będziesz miał możliwość dołączyć, rozwijać się i pójść z nami do przodu. Zależy nam na ambitnej, samodzielnej i odpowiedzialnej osobie, która lubi rozmawiać z ludźmi i pomagać w rozwiązywaniu problemów, która się zaangażuje i będzie chciała się rozwijać i zajmować wyższe stanowiska w firmie. Szukamy osoby do współpracy długotrwałej. Jeśli jesteś taką
osobą i spełniasz poniższe warunki, koniecznie wyślij nam swoje CV.

Ta oferta pracy to nie call-center

Pracownik ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław, Księże Wielkie
Zadania:
  • Obsługa i wsparcie techniczne klientów przez telefon/e-mail (do 2-3 godzin rozmów dziennie)
  • Praca ze sprzedawanymi produktami (testowanie, sprawdzenie, aktualizacja
  • oprogramowania, analiza usterek)
  • Obsługa kont sprzedażowych (Baselinker, sklep www, Allegro, OLX)
  • Fakturowanie sprzedaży (Baselinker + Subiekt GT)
  • Analiza stanów magazynowych
  • Współpraca z zespołem sprzedaży, serwisu oraz zarządem
  • Obsługa reklamacji
Wymagania:
  • Komunikatywność i otwartość na rozmowy z ludźmi
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 6 miesięcy
  • Doskonała komunikacja werbalna i pisemna
  • Znajomość i zamiłowanie do motoryzacji i elektroniki
  • Wykształcenie min. średnie. Mile widziany student trybu zaocznego
  • Samodzielność w działaniu, komunikatywność i zaangażowanie
  • Umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych / znajomość i rozumienie etykiety
  • rozmów telefonicznych/mailowych
  • Schludność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
  • Dyspozycyjność 30-40h/tyg pn-pt. w godzinach od 09:00
  • Znajomość programów Subiekt GT, Baselinker, PrestaShop będzie dodatkowym
  • atutem
Oferujemy:
  • Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • Brak planów sprzedażowych (brak ciśnienia ze strony menedżerów)
  • Pracę w młodym zespole międzynarodowym
  • Brak dres kodu (mówimy na Ty, czujemy się swobodnie w pracy)
  • Wynagrodzenie (okres próbny - 23,5 zł/h, po okresie próbnym stawka + % od sprzedaży)
  • Przeszkolenie
  • Długotrwałą współpracę
  • Świetną atmosferę
  • Duże rabaty na zakup naszych produktów
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • Pyszną kawę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista ds. komunikacji z klientem

lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: dzisiaj
Vetlab Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

mazowieckie
Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej...
Opublikowano: dzisiaj