Rozwijający się sklep internetowy MarsDev.pl szuka pracownika do zespołu. Sprzedajemy dedykowane nawigacje samochodowe oparte o system operacyjny Android. Jesteśmy w TOP 3 firm w naszej branży.
Nie jesteśmy KORPORACJĄ, bardzo dużo w naszej firmie będzie zależało właśnie od Ciebie.
Będziesz miał możliwość dołączyć, rozwijać się i pójść z nami do przodu. Zależy nam na ambitnej, samodzielnej i odpowiedzialnej osobie, która lubi rozmawiać z ludźmi i pomagać w rozwiązywaniu problemów, która się zaangażuje i będzie chciała się rozwijać i zajmować wyższe stanowiska w firmie. Szukamy osoby do współpracy długotrwałej. Jeśli jesteś taką
osobą i spełniasz poniższe warunki, koniecznie wyślij nam swoje CV.
Ta oferta pracy to nie call-center
Pracownik ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław, Księże Wielkie
Zadania:
- Obsługa i wsparcie techniczne klientów przez telefon/e-mail (do 2-3 godzin rozmów dziennie)
- Praca ze sprzedawanymi produktami (testowanie, sprawdzenie, aktualizacja
- oprogramowania, analiza usterek)
- Obsługa kont sprzedażowych (Baselinker, sklep www, Allegro, OLX)
- Fakturowanie sprzedaży (Baselinker + Subiekt GT)
- Analiza stanów magazynowych
- Współpraca z zespołem sprzedaży, serwisu oraz zarządem
- Obsługa reklamacji
Wymagania:
- Komunikatywność i otwartość na rozmowy z ludźmi
- Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 6 miesięcy
- Doskonała komunikacja werbalna i pisemna
- Znajomość i zamiłowanie do motoryzacji i elektroniki
- Wykształcenie min. średnie. Mile widziany student trybu zaocznego
- Samodzielność w działaniu, komunikatywność i zaangażowanie
- Umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych / znajomość i rozumienie etykiety
- rozmów telefonicznych/mailowych
- Schludność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
- Dyspozycyjność 30-40h/tyg pn-pt. w godzinach od 09:00
- Znajomość programów Subiekt GT, Baselinker, PrestaShop będzie dodatkowym
- atutem
Oferujemy:
- Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji na rynku
- Brak planów sprzedażowych (brak ciśnienia ze strony menedżerów)
- Pracę w młodym zespole międzynarodowym
- Brak dres kodu (mówimy na Ty, czujemy się swobodnie w pracy)
- Wynagrodzenie (okres próbny - 23,5 zł/h, po okresie próbnym stawka + % od sprzedaży)
- Przeszkolenie
- Długotrwałą współpracę
- Świetną atmosferę
- Duże rabaty na zakup naszych produktów
- Niezbędne narzędzia pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- Pyszną kawę
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista ds. komunikacji z klientem
lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: dzisiaj
Vetlab Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej...
Opublikowano: dzisiaj