Pracownik ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

śląskie / Lubliniec

Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu
Pracownik ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Lubliniec
Numer: StPr/25/0245
OBOWIĄZKI:
- codzienny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi (telefoniczny i mailowy),- obsługa zapytań,- utrzymanie długofalowych relacji z klientami,- współpraca z działem rekrutacji, logistyki i kadrami,- udział w doskonaleniu procesów obsługi klienta.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie branżowe
Język: niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany


Wymagania inne:

doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, umiejętność efektywnej komunikacji i rozwiązywania problemów, dobra znajomość pakietu MS Office, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, samodzielność i dobra organizacja pracy

Miejsce pracy:

Lubliniec


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

poniedziałek - piatek 08:00-16:00

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Customer Success Agent with Italian

zachodniopomorskie
Opis stanowiska: Proaktywne zarządzanie portfelem klientów włoskojęzycznych, budowanie i utrzymywanie z nimi silnych, długoterminowych relacji. Monitorowanie satysfakcji klientów,...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Technical Product Advisor with Hungarian

śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim

śląskie
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy....
Opublikowano: dzisiaj