Pracownik ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Wrocław
Zadania:
- Obsługa połączeń przychodzących i aktywna sprzedaż usług,
- Przygotowywanie ofert, które odpowiadają potrzebom klientów,
- Wprowadzanie danych do systemu i dbanie o ich dokładność.
Wymagania:
- Znajomość niemieckiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2,
- Umiejętności sprzedażowe i otwartość na kontakt z klientami,
- Łatwość w komunikacji przez telefon, czat i e-mail,
- Umiejętność pracy zadaniowej i rozwiązywania problemów.
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełen etat lub elastyczną umowę zlecenie,
- Wynagrodzenie 7000 zł brutto + bonusy i prowizje,
- Pracę w systemie zmianowym, w tym również możliwość pracy zdalnej,
- Pakiet benefitów (opiekę medyczną, ubezpieczenie, MyBenefit),
- Możliwości rozwoju zawodowego i awansów w firmie.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Doradca Klienta – język szwedzki
mazowieckie
Obsługa klientów B2B i B2C jako pierwszy punkt kontaktu (telefon, e-mail, chat). Rozwiązywanie problemów i reklamacji klientów z empatią i profesjonalizmem. Wsparcie techniczne i...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Support Specialist with Danish
mazowieckie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Support Specialist with Norwegian
mazowieckie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: dzisiaj