Pracownik ds. Obsługi Klienta / Operator helpdesk ds. usterek technicznych
Miejsce pracy: Łódź
- Przyjmowanie oraz zakładanie zgłoszeń zgodnie ze standardem obsługi Sodexo
- Procesowanie zgłoszeń w wyznaczonym systemie według potwierdzonego procesu obsługi
- Monitorowanie terminów SLA
- Raportowanie
- Obsługa systemu BMS w fabryce
- Obsługa systemu przeciwpożarowego
- Dobrej znajomości pakietu MS Office (głównie MS Excel),
- Umiejętności skutecznej komunikacji,
- Odpowiedzialności i sumienności w wykonywaniu obowiązków,
- Dokładności oraz dobrej organizacji pracy,
- Wykształcenie techniczne/ praca w Call Center będzie dodatkowym atutem.
- Mile widziana znajomość programówdo obsługi klienta(ticketing tools)
- Zatrudnienie na cały etat na umowę o pracę, w godzinach nocnych! Zmiany w godzinach 6:00-18:00 i 18:00-6:00
- Realne możliwości awansu w strukturach firmy
- Fantastyczną atmosferę nastawioną na wzajemne wspieranie i dzielenie się wiedzą,
- Dodatkowe świadczenia: prywatna opieka medyczna, Multisport, bony na święta (wg regulaminu), dofinansowanie do nauki języków
Zobacz podobne oferty
Sodexo Polska Spółka z o. o.
Pracownik Helpdesk ds. Usterek Technicznych Budynków
łódzkie
Opis stanowiska: Przyjmowanie oraz zakładanie zgłoszeń zgodnie ze standardem obsługi Sodexo Procesowanie zgłoszeń w wyznaczonym systemie według potwierdzonego procesu obsługi Monitorowanie...
Opublikowano: 2023-12-13
Arteria G Partner sp. z o. o.
Reception Desk Specialist - Arabic Speaker
mazowieckie
Our offer for you: Great career in an online advertising industry. Trainings led by the best experts in Google Ads. Career & personal development programs. Attractive remuneration package including...
Opublikowano: 2023-06-19
Arteria G Partner sp. z o. o.
Reception Desk Specialist - Arabic Speaker
mazowieckie
Our offer for you: Great career in an online advertising industry. Trainings led by the best experts in Google Ads. Career & personal development programs. Attractive remuneration package including...
Opublikowano: 2023-05-04