Pracownik ds. Obsługi Klienta i Logistyki
Miejsce pracy: Łódź, Widzew
Zakres obowiązków:
- realizacja zamówień - wystawianie i wysyłanie faktur, wz,
- bieżąca współpraca z działem handlowym w zakresie realizacji zleceń,
- kontrola i uzupełnianie stanów magazynowych,
- kontakty z klientami w zakresie realizacji zamówień,
- współpraca z firmami kurierskimi i spedycyjnymi,
- współpraca logistyczna z oddziałami firmy.
Wymagania:
- praktyczna znajomość narzędzi pakietu Ms Office, Comarch XL,
- chęć do pracy i nauki,
- umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
- komunikatywność, odpowiedzialność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych działań,
- kultura osobista.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie i godziny pracy,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- ciekawą i rozwojowa pracę.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Logistyki
dolnośląskie
Obsługa klientów i realizacja zamówień. Kontakt z klientami i podwykonawcami. Obsługa systemów informatycznych firmy. Prowadzenie dokumentacji Minimum średnie wykształcenie, preferowane...
Opublikowano: dzisiaj
Sun Chemical Sp. z o.o.
Administrator handlowy / Sales Administrator Logistics
mazowieckie
Główne obowiązki na tym stanowisku to: Obsługa zagranicznych i krajowych kontrahentów firmy; Przyjmowanie, wprowadzanie do systemu i potwierdzanie zamówień oraz obsługa zapytań od klientów,...
Opublikowano: 2025-02-11
SIG Sp. z o.o.
Sprzedawca Wewnętrzny
śląskie
Opis stanowiska: Realizacja zamówień sprzedażowych Odpowiedzialność za obieg dokumentów w Oddziale Przygotowywanie codziennych planów transportu Planowanie optymalnego wykorzystania transportu...
Opublikowano: 2025-02-07