Pracownik contact center k/m

mazowieckie / Warszawa

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracownik contact center k/m
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/24/15041
OBOWIĄZKI:
- obsługa infolinii, rejestrowanie pacjentów na badania medycyny pracy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Rejestratorka medyczna
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Wymagania: wykształcenie: średnie ogólnokształcące, rok doświadczenia zawodowego, bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, znajomość języka angielskiego na poziomie B1, komunikatywna znajomość języka polskiego. Wymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.Godziny pracy: 8 godzin w godz. 7-18.

Miejsce pracy:

Warszawa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

T-Mobile Polska

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

łódzkie
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Opublikowano: dzisiaj
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Konsultant telefoniczny

małopolskie
Realizacja projektów telemarketingowych w zakresie telefonicznego kontaktu z klientami. Obsługa klientów współpracujących ze Zleceniodawcą. Pozostałe czynności marketingowe. Umowa zlecenie,...
Opublikowano: 2025-07-04
T-Mobile Polska

Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

warmińsko-mazurskie
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy...
Opublikowano: 2025-07-04