Pracownik contact center k/m

mazowieckie / Warszawa

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracownik contact center k/m
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/24/13738
OBOWIĄZKI:
- obsługa infolinii, rejestrowanie pacjentów na badania medycyny pracy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Rejestratorka medyczna
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Wymagania: wykształcenie: średnie ogólnokształcące, rok doświadczenia zawodowego, bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, znajomość języka angielskiego na poziomie B1, komunikatywna znajomość języka polskiego. Wymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.Godziny pracy: 8 godzin w godz. 7-18.

Miejsce pracy:

Warszawa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Dr. Green Sp. z o.o.

Konsultant Call Center

małopolskie
Opis stanowiska: Kontakt telefoniczny z kontrahentami (stacjonarnie, w siedzibie Spółki) Aktywna sprzedaż telefoniczna Przyjmowanie i realizacja zamówień (wprowadzenie do sytemu Optima, kontakt...
Opublikowano: 2025-09-12
T-Mobile Polska

Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

wielkopolskie
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy...
Opublikowano: 2025-09-12
T-Mobile Polska

Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

mazowieckie
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy...
Opublikowano: 2025-09-12