Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Pracownik centrum obsługi telefonicznej
Miejsce pracy: Wejherowo
Numer: StPr/25/0374
OBOWIĄZKI:
Nawiązywanie kontaktu z klientem poprzez rozmowę telefoniczną, pozyskiwanie klientów, udzielanie informacji o usługach/ ofertach/ produktach, prowadzenie negocjacji z klientem.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
- umiejętność kreowania relacji handlowych- znajomość sprzętów elektronicznych- umiejętność analitycznego myślenia
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Wejherowo
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Zobacz podobne oferty
LUX MED Sp. z o.o.
Konsultant / Konsultantka Infolinii Sprzedażowej
mazowieckie
Praca w Call Center sprzedażowym Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do...
Opublikowano: dzisiaj
Dr. Green Sp. z o.o.
Konsultant Call Center
małopolskie
Opis stanowiska: Kontakt telefoniczny z kontrahentami (stacjonarnie, w siedzibie Spółki) Aktywna sprzedaż telefoniczna Przyjmowanie i realizacja zamówień (wprowadzenie do sytemu Optima, kontakt...
Opublikowano: 2025-09-12
T-Mobile Polska
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
wielkopolskie
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy...
Opublikowano: 2025-09-12