Pracownik centrum obsługi telefonicznej

pomorskie / Wejherowo

Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Pracownik centrum obsługi telefonicznej
Miejsce pracy: Wejherowo
Numer: StPr/25/0374
OBOWIĄZKI:
Nawiązywanie kontaktu z klientem poprzez rozmowę telefoniczną, pozyskiwanie klientów, udzielanie informacji o usługach/ ofertach/ produktach, prowadzenie negocjacji z klientem.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

- umiejętność kreowania relacji handlowych- znajomość sprzętów elektronicznych- umiejętność analitycznego myślenia

Miejsce pracy:

Wejherowo


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

LUX MED Sp. z o.o.

Konsultant / Konsultantka Infolinii Sprzedażowej

mazowieckie
Praca w Call Center sprzedażowym Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do...
Opublikowano: dzisiaj
Dr. Green Sp. z o.o.

Konsultant Call Center

małopolskie
Opis stanowiska: Kontakt telefoniczny z kontrahentami (stacjonarnie, w siedzibie Spółki) Aktywna sprzedaż telefoniczna Przyjmowanie i realizacja zamówień (wprowadzenie do sytemu Optima, kontakt...
Opublikowano: 2025-09-12
T-Mobile Polska

Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

wielkopolskie
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy...
Opublikowano: 2025-09-12