Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku
Pracownik centrum obsługi telefonicznej
Miejsce pracy: Lubartów
Numer: StPr/23/0750
OBOWIĄZKI:
nawiązywanie kontaktu telefonicznego z klientami/pacjentami
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
oferta pracy wyłącznie dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Świdniku
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Lubartów
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 600 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku
Zobacz podobne oferty
T-Mobile Polska
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
mazowieckie
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Opublikowano: dzisiaj
widziszwszystko sp. z.o.o
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
lubuskie
Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami. Realizacja obsługi posprzedażowej. Dostarczanie wsparcia technicznego. Współpraca z działami: sprzedaży,...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
lubuskie
Komunikacja telefoniczna z klientami, Obsługa posprzedażowa, Wsparcie techniczne, Współpraca z innymi działami firmy, Zarządzanie bazą danych klientów, Podnoszenie pozytywnego wizerunku...
Opublikowano: dzisiaj