Pracownik centrum obsługi telefonicznej

mazowieckie / Siedlce

Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Pracownik centrum obsługi telefonicznej
Miejsce pracy: Siedlce
Numer: StPr/23/1517
OBOWIĄZKI:
Obsługa klientów BOK, obsługa dokumentacji posprzedażowej, obsługa telefoniczna klientów w zakresie serwisu posprzedażnego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

oferta stażu zawodowego skierowana do osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia, prezentacja, kultura osobista, komunikatywność

Miejsce pracy:

Siedlce


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

T-Mobile Polska

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

mazowieckie
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Opublikowano: dzisiaj
T-Mobile Polska

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

łódzkie
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Opublikowano: dzisiaj
T-Mobile Polska

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

mazowieckie
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Opublikowano: wczoraj