Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Pracownik centrum obsługi telefonicznej
Miejsce pracy: Siedlce
Numer: StPr/23/1517
OBOWIĄZKI:
Obsługa klientów BOK, obsługa dokumentacji posprzedażowej, obsługa telefoniczna klientów w zakresie serwisu posprzedażnego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Wymagania inne:
oferta stażu zawodowego skierowana do osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia, prezentacja, kultura osobista, komunikatywność
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Siedlce
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 790,3 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Zobacz podobne oferty
T-Mobile Polska
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
mazowieckie
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Opublikowano: dzisiaj
T-Mobile Polska
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
łódzkie
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Opublikowano: dzisiaj
T-Mobile Polska
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
mazowieckie
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Opublikowano: wczoraj