Młodzieżowe Centrum Kariery Gorzyce
Pracownik centrum obsługi telefonicznej
Miejsce pracy: Stalowa Wola
Numer: 25/4/2023
OBOWIĄZKI:
Według umowy (telefoniczna obsługa klienta na infolinii, sprzedaż, obsługa korespondencji mailowej i reklamacji, budowanie i rozwijanie pozytywnych relacji z klientem)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Uprawnienia: Umiejętność obsługi komputera
Wymagania inne:
Umiejętności komunikacyjne, sumienność, zaangażowanie
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Stalowa Wola
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 22,8 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Młodzieżowe Centrum Kariery Gorzyce
Zobacz podobne oferty
DGP DOZORBUD Grupa Polska Sp. z o.o.
Konsultant Telefoniczny
wielkopolskie
Opis stanowiska Kontakt z klientami przez telefon. Prezentowanie oferty firmy. Analizowanie potrzeb klientów, organizacja spotkań handlowych. Aktualizacja bazy danych w systemie CRM. Współpraca z...
Opublikowano: dzisiaj
DGP DOZORBUD Grupa Polska Sp. z o.o.
Konsultant Telefoniczny
mazowieckie
Opis stanowiska Kontakt z klientami przez telefon. Prezentowanie oferty firmy. Analizowanie potrzeb klientów, organizacja spotkań handlowych. Aktualizacja bazy danych w systemie CRM. Współpraca z...
Opublikowano: dzisiaj
T-Mobile Polska
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
pomorskie
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy...
Opublikowano: wczoraj