Pracownik centrum obsługi telefonicznej

podkarpackie / Stalowa Wola

Młodzieżowe Centrum Kariery Gorzyce
Pracownik centrum obsługi telefonicznej
Miejsce pracy: Stalowa Wola
Numer: 25/4/2023
OBOWIĄZKI:
Według umowy (telefoniczna obsługa klienta na infolinii, sprzedaż, obsługa korespondencji mailowej i reklamacji, budowanie i rozwijanie pozytywnych relacji z klientem)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Uprawnienia: Umiejętność obsługi komputera


Wymagania inne:

Umiejętności komunikacyjne, sumienność, zaangażowanie

Miejsce pracy:

Stalowa Wola


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 22,8 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Młodzieżowe Centrum Kariery Gorzyce

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

DGP DOZORBUD Grupa Polska Sp. z o.o.

Konsultant Telefoniczny

wielkopolskie
Opis stanowiska Kontakt z klientami przez telefon. Prezentowanie oferty firmy. Analizowanie potrzeb klientów, organizacja spotkań handlowych. Aktualizacja bazy danych w systemie CRM. Współpraca z...
Opublikowano: dzisiaj
DGP DOZORBUD Grupa Polska Sp. z o.o.

Konsultant Telefoniczny

mazowieckie
Opis stanowiska Kontakt z klientami przez telefon. Prezentowanie oferty firmy. Analizowanie potrzeb klientów, organizacja spotkań handlowych. Aktualizacja bazy danych w systemie CRM. Współpraca z...
Opublikowano: dzisiaj
T-Mobile Polska

Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

pomorskie
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy...
Opublikowano: wczoraj