Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

łódzkie / Sieradz

Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Miejsce pracy: Sieradz
Numer: StPr/25/0445
OBOWIĄZKI:
Przygotowanie do prowadzenia rozmów z klientem.Nawiązywanie kontaktu z klientem poprzez rozmowę telefoniczną, na początku pod nadzorem opiekuna.Udzielanie informacji o usługach/ofertach/produktach.Dokumentowanie przebiegu usługi, rejestrowanie przebiegu wykonywanych zadań.Obsługa urządzeń biurowych i komputerowych programów użytkowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Sieradz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Contact Center Sp. z o.o.

Konsultant ds. Obsługi Klienta

mazowieckie
Twoje zadania: Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych (85% w języku polskim, 15% w języku angielskim) Udzielanie wsparcia technicznego i merytorycznego dotyczącego bankomatów...
Opublikowano: wczoraj
Grupa Outworking

Konsultant Telefoniczny

małopolskie
Na tym stanowisku będziesz: Kontaktować się z klientami telefonicznie w ramach działań informacyjnych i sprzedażowych, Redagować treści wiadomości i komunikatów, Prezentować aktualne...
Opublikowano: wczoraj
Grupa Outworking

Konsultant Telefoniczny

dolnośląskie
Na tym stanowisku będziesz: Kontaktować się z klientami telefonicznie w ramach działań informacyjnych i sprzedażowych, Redagować treści wiadomości i komunikatów, Prezentować aktualne...
Opublikowano: wczoraj