Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Miejsce pracy: Sieradz
Numer: StPr/25/0445
OBOWIĄZKI:
Przygotowanie do prowadzenia rozmów z klientem.Nawiązywanie kontaktu z klientem poprzez rozmowę telefoniczną, na początku pod nadzorem opiekuna.Udzielanie informacji o usługach/ofertach/produktach.Dokumentowanie przebiegu usługi, rejestrowanie przebiegu wykonywanych zadań.Obsługa urządzeń biurowych i komputerowych programów użytkowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Sieradz
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,40 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu
Zobacz podobne oferty
Contact Center Sp. z o.o.
Konsultant ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
Twoje zadania: Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych (85% w języku polskim, 15% w języku angielskim) Udzielanie wsparcia technicznego i merytorycznego dotyczącego bankomatów...
Opublikowano: wczoraj
Grupa Outworking
Konsultant Telefoniczny
małopolskie
Na tym stanowisku będziesz: Kontaktować się z klientami telefonicznie w ramach działań informacyjnych i sprzedażowych, Redagować treści wiadomości i komunikatów, Prezentować aktualne...
Opublikowano: wczoraj
Grupa Outworking
Konsultant Telefoniczny
dolnośląskie
Na tym stanowisku będziesz: Kontaktować się z klientami telefonicznie w ramach działań informacyjnych i sprzedażowych, Redagować treści wiadomości i komunikatów, Prezentować aktualne...
Opublikowano: wczoraj