Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

mazowieckie / Płock

Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Miejsce pracy: Płock
Numer: StPr/23/1395
OBOWIĄZKI:
Umawianie pacjentów na wizyty lekarskie, zabiegi, przekładanie umówionych wizyt, samodzielna obsługa telefoniczna pacjenta. Praca w godz 7.30-15.30 - algorytm
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: zasadnicze branżowe, medyczne
Wykształcenie: średnie zawodowe, medyczne


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Płock


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. Sprzedaży

podlaskie
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. Sprzedaży

mazowieckie
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. Sprzedaży

warmińsko-mazurskie
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą...
Opublikowano: dzisiaj