Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Miejsce pracy: Płock
Numer: StPr/23/1395
OBOWIĄZKI:
Umawianie pacjentów na wizyty lekarskie, zabiegi, przekładanie umówionych wizyt, samodzielna obsługa telefoniczna pacjenta. Praca w godz 7.30-15.30 - algorytm
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania dodatkowe:
Wymagania inne:
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: zasadnicze branżowe, medyczne
Wykształcenie: średnie zawodowe, medyczne
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Płock
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 790,3 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Sprzedaży
podlaskie
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Sprzedaży
mazowieckie
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Sprzedaży
warmińsko-mazurskie
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą...
Opublikowano: dzisiaj