Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Miejsce pracy: Kolbuszowa Dolna
Numer: StPr/23/0711
OBOWIĄZKI:
Oferta pracy dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Kolbuszowa ze środków Funduszu Pracy z Rezerwy MRiPS w ramach Programu aktywizacji zawodowej bezrobotnych zamieszkujących na wsi. Prowadzenie rozmów telefonicznych, rejestrowanie pacjentów, aktualizowanie baz danych klientów, rejestrowanie przebiegu wykonywanych zadań, promowanie firmy i jej usług. Praca na dwie zmiany: Izm. od godz. 8.00 do 16.00, IIzm. od godz. 12.00 do 20.00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
obsługa MS OFFICE, samodzielność
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kolbuszowa Dolna
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 600 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Konsultant obsługi klienta z językiem niemieckim
pomorskie
Profesjonalna obsługa klientów drogą telefoniczną oraz mailową, z zachowaniem najwyższych standardów, Realizacja celów dotyczących poziomu satysfakcji klientów wyznaczonych przez naszych...
Opublikowano: dzisiaj
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Konsultant telefoniczny
małopolskie
Realizacja projektów telemarketingowych w zakresie telefonicznego kontaktu z klientami. Obsługa klientów współpracujących ze Zleceniodawcą. Pozostałe czynności marketingowe. Umowa zlecenie,...
Opublikowano: dzisiaj
widziszwszystko sp. z.o.o
Konsultant / Konsultantka z j. niemieckim
lubuskie
Opis stanowiska: Telefonicznie umawianie spotkań. Wsparcie działu sprzedaży. Utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy. Wymagania: Znajomość języka niemieckiego. Łatwość w nawiązywaniu...
Opublikowano: dzisiaj