MPiPS - PGP
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: PSZ-ZOPS/50280984
OBOWIĄZKI:
1. Komunikacja z klientami - ofertowanie, obsługa marketingowa, 2. Rozwiązywanie problemów klientów 3. Zarządzaniezapytaniami klientów 4. Kierowanie klientów do odpowiednich działów 5. Obsługa systemu rosnącej rentowności orazbazy usług rozwojowych 6. Zapewnienie doskonałej obsługi klienta 7. Szczegółowa znajomość produktów i usług firmy 8.Zapewnienie ciągłości pracy systemów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: umiejętność pracy z komputerem.
Uprawnienia: komunikacji interpersolnalnej
Uprawnienia: zaangażowanie
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Praktyka absolwencka
Wynagrodzenie brutto:
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: MPiPS - PGP
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Pracownik do kontaktu z klientem/staż
małopolskie
kontakt i rozmowa z potencjalnymi klientami, utrzymywanie relacji z obecnym klientem, przeprowadzanie ankiet satysfakcji klienta, zdobywanie opinii od klientów, przekazywanie kontaktów handlowych...
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli
Pracownik obsługi klienta
podkarpackie
Weryfikacja i aktualizacja ofert handlowych. Wsparcie operacyjne zespołu sprzedażowego. Obsługa korespondencji z klientem. Monitorowanie zapytań wewnętrznych (B+Z). Kontrola kategorii ofert i...
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie
Specjalista do spraw kontaktu z klientem w dziale logistyki
mazowieckie
Praca stacjonarna w biurze, w wydzielonym miejscu z salą konferencyjną. Pracownik biurowy w firmie spedycyjno-transportowej będzie odpowiedzialny za następujące zadania:-przyjmowanie i obsługa...
Opublikowano: wczoraj