Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta

małopolskie / Kraków

MPiPS - PGP
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: PSZ-ZOPS/50280984
OBOWIĄZKI:
1. Komunikacja z klientami - ofertowanie, obsługa marketingowa, 2. Rozwiązywanie problemów klientów 3. Zarządzaniezapytaniami klientów 4. Kierowanie klientów do odpowiednich działów 5. Obsługa systemu rosnącej rentowności orazbazy usług rozwojowych 6. Zapewnienie doskonałej obsługi klienta 7. Szczegółowa znajomość produktów i usług firmy 8.Zapewnienie ciągłości pracy systemów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: umiejętność pracy z komputerem.
Uprawnienia: komunikacji interpersolnalnej
Uprawnienia: zaangażowanie


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Praktyka absolwencka


Wynagrodzenie brutto:

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: MPiPS - PGP

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

Pracownik do kontaktu z klientem/staż

małopolskie
kontakt i rozmowa z potencjalnymi klientami, utrzymywanie relacji z obecnym klientem, przeprowadzanie ankiet satysfakcji klienta, zdobywanie opinii od klientów, przekazywanie kontaktów handlowych...
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli

Pracownik obsługi klienta

podkarpackie
Weryfikacja i aktualizacja ofert handlowych. Wsparcie operacyjne zespołu sprzedażowego. Obsługa korespondencji z klientem. Monitorowanie zapytań wewnętrznych (B+Z). Kontrola kategorii ofert i...
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie

Specjalista do spraw kontaktu z klientem w dziale logistyki

mazowieckie
Praca stacjonarna w biurze, w wydzielonym miejscu z salą konferencyjną. Pracownik biurowy w firmie spedycyjno-transportowej będzie odpowiedzialny za następujące zadania:-przyjmowanie i obsługa...
Opublikowano: wczoraj