Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Miejsce pracy: Szczecin
Numer: StPr/24/2348
OBOWIĄZKI:
- dobieranie narzędzi telekomunikacyjnych zgodnie z procedurami komunikowania się z klientem,- udzielanie pomocy w rozwiązywaniu zaistniałych problemów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: OBSŁUGA KLIENTA ONLINE
Uprawnienia: ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU BARDZO DOBRYM
Wymagania inne:
Mile widziane jest doświadczenie w branży hotelarskiej w obsłudze klientów zagranicznych.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Szczecin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 944 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Technical Product Advisor with Polish
śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Technical Product Advisor with Italian
śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: dzisiaj
Transgourmet Polska
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
łódzkie
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie...
Opublikowano: dzisiaj