Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta

zachodniopomorskie / Szczecin

Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Miejsce pracy: Szczecin
Numer: StPr/25/1273
OBOWIĄZKI:
DOBIERANIE NARZĘDZI TELEKOMUNIKACYJNYCH ZGODNIE Z PROCEDURAMI KOMUNIKOWANIA SIĘ Z KLIENTEM, BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM, UDZIELANIE POMOCY W ROZWIĄZYWANIU ZAISTNIAŁYCH PROBLEMÓW
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: OBSŁUGA KLIENTA ONLINE


Wymagania inne:

• BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE,• DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA FILIPIŃSKIEGO• MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W BRANŻY HOTELARSKIEJ W OBSŁUDZE KLIENTÓW ZAGRANICZNYCH,

Miejsce pracy:

Szczecin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista ds. komunikacji z klientem

lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Customer service specialist in the automotive with German 

śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej w języku polskim

śląskie
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami,...
Opublikowano: wczoraj