Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Miejsce pracy: Szczecin
Numer: StPr/25/1273
OBOWIĄZKI:
DOBIERANIE NARZĘDZI TELEKOMUNIKACYJNYCH ZGODNIE Z PROCEDURAMI KOMUNIKOWANIA SIĘ Z KLIENTEM, BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM, UDZIELANIE POMOCY W ROZWIĄZYWANIU ZAISTNIAŁYCH PROBLEMÓW
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: OBSŁUGA KLIENTA ONLINE
Wymagania inne:
• BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE,• DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA FILIPIŃSKIEGO• MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W BRANŻY HOTELARSKIEJ W OBSŁUDZE KLIENTÓW ZAGRANICZNYCH,
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Szczecin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista ds. komunikacji z klientem
lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer service specialist in the automotive with German
śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej w języku polskim
śląskie
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami,...
Opublikowano: wczoraj