Pracownik call center
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo),
- prowadzenie prostej dokumentacji.
Wymagania
- dobra obsługa komputera,
- płynne posługiwanie się MS Office,
- umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych,
- umiejętności interpersonalne w zdalnej komunikacji.
Oferujemy
- umowę zlecenie,
- możliwość pracy zdalnej,
- elastyczne godziny pracy,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop),
- system premiowy oparty o wypracowane wyniki.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
pomorskie
Obsługa klientów telefonicznie i mailowo zgodnie ze standardami firmy Realizacja celów dotyczących satysfakcji klienta Zaangażowanie i uważne podejście do problemów klientów w celu ich...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Sprzedaży
podkarpackie
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Sprzedaży
kujawsko-pomorskie
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą...
Opublikowano: dzisiaj