Pracownik biurowy ds. rozliczeń z klientami

śląskie / Buczkowice

LARIX - przedsiębiorstwo o ugruntowanej pozycji rynkowej, działające od ponad 20 lat w branży outdoorowo-sportowej. Wyłączny dystrybutor na terenie Polski takich marek jak: Uvex, Odlo, Reusch, Meindl, Killtec, K2, Sea To Summit, Camelbak, Reima, Silvini, Protest, Reima. Właściciel marki Viking. Poszukuje obecnie kandydata na stanowisko:
Pracownik biurowy ds. rozliczeń z klientami
/ wsparcie Przedstawicieli Handlowych

Opis stanowiska

Bieżący kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w zakresie rozliczeń, wysyłania raportów obrazujących zadłużenie klientów.

Współpraca z Przedstawicielami Handlowymi, zapewniająca bieżące wsparcie.


Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
  • monitorowanie i kompleksowa obsługa rozliczeń z klientami Firmy,
  • przygotowanie i wysyłanie do klientów raportów obrazujących stan ich zadłużenia,
  • bieżący kontakt telefoniczny / mailowy, którego celem będzie „ściągnięcie” środków od klienta,
  • tworzenie oraz składanie ofert handlowych,
  • współpraca z firmami windykacyjnymi, Krajowym Rejestrem Długów,
  • współpraca z Przedstawicielami Handlowymi w zakresie wsparcia pracy handlowej, jak również rozwiązywania wszelkiego rodzaju bieżących spraw i trudności,
  • prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji finansowej oraz handlowej.
Wymagania
  • doświadczenie w pracy w Dziale Finansowym, Windykacyjnym, Handlowym,,
  • doświadczenie w obsłudze klientów,
  • znajomość tematyki windykacyjnej – mile widziana,
  • skrupulatność w działaniu,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
  • zdolności analityczne,
  • wykształcenie średnie – mile widziane wyższe,
  • zaangażowanie, samodzielność, pracowitość, dokładność, umiejętność pracy z dużą ilością dokumentów pod presją czasu,
  • znajomość języka angielskiego - mile widziana.
Oferujemy
  • umowę o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • swobodę w osiąganiu rezultatów pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego i awansu.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Transgourmet Polska

Pracownik Działu Wsparcia Sprzedaży

mazowieckie
bardzo dobry dojazd z Warszawy autobusem ZTM linia 713 i 743 Twój zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie...
Opublikowano: dzisiaj
Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży 

mazowieckie
Zakres obowiązków: Monitorowanie zapytań handlowych, zapewnienie ich właściwej obsługi, w tym szybki kontakt z potencjalnymi klientami w celu weryfikacji potrzeb Kompleksowe i regularne...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Umów

zachodniopomorskie
Przygotowywanie i aktualizacja umów z klientami. Obsługa wniosków związanych ze zmianą danych. Przyjmowanie zgłoszeń i ich ewidencja. Archiwizacja dokumentów. Wsparcie zespołu w bieżących...
Opublikowano: wczoraj