Pracownik biura obsługi klienta

podkarpackie / Łańcut

Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Pracownik biura obsługi klienta
Miejsce pracy: Łańcut
Numer: StPr/25/0391
OBOWIĄZKI:
obsługa klienta, potwierdzanie i realizowanie zamówień, fakturowanie, praca na bazie danych itp.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Stanowisko do przyuczenia. Podstawowa obsługa komputera i programu Excel. Zdolności interpersonalne.Praca w godzinach 8:00 - 16:00, od poniedziałku do piątku.

Miejsce pracy:

Łańcut


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 100 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista obsługi klienta

śląskie
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Sprzedaży Technologii Chmurowych

małopolskie
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych, negocjowanie warunków i finalizacja transakcji. Prezentowanie i rekomendowanie rozwiązań technologicznych dostosowanych do potrzeb klientów. Budowanie...
Opublikowano: dzisiaj
Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

mazowieckie
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
Opublikowano: dzisiaj