Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Pracownik biura obsługi klienta
Miejsce pracy: Łańcut
Numer: StPr/25/0391
OBOWIĄZKI:
obsługa klienta, potwierdzanie i realizowanie zamówień, fakturowanie, praca na bazie danych itp.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Stanowisko do przyuczenia. Podstawowa obsługa komputera i programu Excel. Zdolności interpersonalne.Praca w godzinach 8:00 - 16:00, od poniedziałku do piątku.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Łańcut
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 5 100 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista obsługi klienta
śląskie
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Sprzedaży Technologii Chmurowych
małopolskie
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych, negocjowanie warunków i finalizacja transakcji. Prezentowanie i rekomendowanie rozwiązań technologicznych dostosowanych do potrzeb klientów. Budowanie...
Opublikowano: dzisiaj
Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem
mazowieckie
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
Opublikowano: dzisiaj