Pracownik Biura Obsługi Klienta

śląskie / Tychy

Firma Dorado jest liderem dystrybucji cateringowej za sprawą niezawodnego serwisu sprzedaży i kompleksowej oferty produktów spożywczych.

 

W związku z ciągłym rozwojem obecnie poszukujemy pracowników na stanowisko:

Pracownik Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Tychy
Opis stanowiska:
  • obsługa telefoniczna klientów
  • fakturowanie
  • sporządzanie raportów
  • inne prace biurowe
  • praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:00-22:00
Wymagania:
  • wykształcenie min. średnie
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • dyspozycyjność, obowiązkowość
  • aktywność i przedsiębiorczość
  • umiejętność efektywnego organizowania własnej pracy
  • mile widziana znajomość specyfiki rynku gastronomicznego lub doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Oferujemy:
  • stabilną pracę w firmę o ugruntowanej pozycji na rynku
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę stałą
Prosimy o załączenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."
Dane osobowe będą przeglądane i przetwarzane przez pracowników Dorado.pl Sp. z o.o. do zakończenia rekrutacji w dn 31.07.2018. Po tym terminie dane osobowe zostaną zniszczone.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty

Pracownik obsługi klienta

dolnośląskie
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne:...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl

Pracownik Działu Obsługi Klienta

mazowieckie
Stał kontakt z klientem będziesz kluczową osobą w komunikacji z klientami, wspierając ich i rozwijając swoje umiejętności interpersonalne. Misja, która ma znaczenie Twój wkład pomoże w...
Opublikowano: 2025-06-04
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Specialist customer care qa agent

dolnośląskie
Odpowiadanie za monitorowanie i ocenę interakcji zespołu obsługi klienta, obejmujących połączenia, zgłoszenia, czaty i wiadomości;Analiza danych metryk i kluczowych wskaźników efektywności...
Opublikowano: 2025-06-02