Ogłoszenie numer: 8209953, z dnia 2023-05-21
Dynamicznie rozwijająca się firma z branży automatycznej identyfikacji towarów oraz fleksograficzna i cyfrowa drukarnia etykiet samoprzylepnych i opakowań RSC Auto ID Distribution, poszukuje osoby na stanowisko:
Pracownik Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Płytowa 2
Opis stanowiska
- wsparcie w bieżących działaniach Działu Obsługi Klienta
- wsparcie w działaniach marketingowych prowadzenie profili na portalach społecznościowych
- bieżąca obsługa recepcji
- obsługa zgłoszeń serwisowych
- doraźne wparcie Działu Logistyki
Wymagania
- wykształcenie min. średnie
- znajomość obsługi programów biurowych MS Office w szczególności Excel
- wysoka motywacja i skuteczność w działaniu
- bardzo dobra organizacja pracy
- mile widziane doświadczenie w telesprzedaży lub obsłudze klienta,
- czynne prawo jazdy
mile widziane:
- znajomość branży automatycznej identyfikacji towarów, opakowań i etykiet samoprzylepnych,urządzeń (drukarki etykiet, skanery i terminale kodów kreskowych) systemów etykietujących
- znajomość j. angielskiego
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- atrakcyjny system motywacyjny i warunki wynagrodzenia
- liczne szkolenia branżowe
- możliwość finansowania studiów w tym podyplomowych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty
Pracownik obsługi klienta
dolnośląskie
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne:...
Opublikowano: 2025-06-08
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Działu Obsługi Klienta
mazowieckie
Stał kontakt z klientem będziesz kluczową osobą w komunikacji z klientami, wspierając ich i rozwijając swoje umiejętności interpersonalne. Misja, która ma znaczenie Twój wkład pomoże w...
Opublikowano: 2025-06-04
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specialist customer care qa agent
dolnośląskie
Odpowiadanie za monitorowanie i ocenę interakcji zespołu obsługi klienta, obejmujących połączenia, zgłoszenia, czaty i wiadomości;Analiza danych metryk i kluczowych wskaźników efektywności...
Opublikowano: 2025-06-02