Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Pracownik biura obsługi klienta
Miejsce pracy: Leszno
Numer: StPr/23/0015
OBOWIĄZKI:
- bieżąca administracja biura obsługi klienta,- odbieranie telefonów i umawianie klientów na wizyty w warsztacie,- wystawianie zleceń warsztatowych,- wystawianie faktur VAT i paragonów,- zamawianie części samochodowych,- wyjazdy do hurtowni w godzinach pracy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, inne, kierunek: preferowane techniczne
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: Znajomość pakietu MS Office
Wymagania inne:
podstawowa wiedza z zakresu mechaniki samochodowej, czynne prawa jazdy kategorii B, umiejętności nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientami, doświadczenię w obsłudze klientów, komunikatywność i otwartość, wysoka kultura osobista, samodzielność i umiejętności organizacyjne, chęci podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Leszno
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 3 490 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Zobacz podobne oferty
widziszwszystko sp. z.o.o
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
lubuskie
Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami. Realizacja obsługi posprzedażowej. Dostarczanie wsparcia technicznego. Współpraca z działami: sprzedaży,...
Opublikowano: wczoraj
DONE Deliveries sp. z o.o.
Pracownik biurowy z językiem angielskim
małopolskie
Twój zakres obowiązków Kwestionowanie status quo w relacjach biznesowych z Klientami w celu pozyskania większej liczby zapytań ofertowych, Aktywne zdobywanie nowych klientów poprzez...
Opublikowano: wczoraj
PKO Bank Polski
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów
mazowieckie
umowa na zastępstwo Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
Opublikowano: wczoraj