Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Pracownik biura obsługi klienta
Miejsce pracy: Leszno
Numer: StPr/23/0015
OBOWIĄZKI:
- bieżąca administracja biura obsługi klienta,- odbieranie telefonów i umawianie klientów na wizyty w warsztacie,- wystawianie zleceń warsztatowych,- wystawianie faktur VAT i paragonów,- zamawianie części samochodowych,- wyjazdy do hurtowni w godzinach pracy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, inne, kierunek: preferowane techniczne
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: Znajomość pakietu MS Office
Wymagania inne:
podstawowa wiedza z zakresu mechaniki samochodowej, czynne prawa jazdy kategorii B, umiejętności nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientami, doświadczenię w obsłudze klientów, komunikatywność i otwartość, wysoka kultura osobista, samodzielność i umiejętności organizacyjne, chęci podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Leszno
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 3 490 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista ds. komunikacji z klientem
lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: dzisiaj
Topsil Global Sp. z o.o. Sp. k.
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Logistyki i Obsługi Klienta
łódzkie
POSZUKUJEMY OSOBY, która będzie brać udział w zapewnianiu sprawnej i profesjonalnej obsługi naszych Klientów zaczynając od przyjęcia zamówienia, potwierdzenia możliwych dat realizacji,...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
L2 Support Service Specialist
mazowieckie
Location: Remote from Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone). Performing daily tasks in an efficient and timely manner. Achieving quality...
Opublikowano: dzisiaj