Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Pracownik biura obsługi klienta
Miejsce pracy: Leszno
Numer: StPr/23/0015
OBOWIĄZKI:
- bieżąca administracja biura obsługi klienta,- odbieranie telefonów i umawianie klientów na wizyty w warsztacie,- wystawianie zleceń warsztatowych,- wystawianie faktur VAT i paragonów,- zamawianie części samochodowych,- wyjazdy do hurtowni w godzinach pracy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, inne, kierunek: preferowane techniczne
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: Znajomość pakietu MS Office
Wymagania inne:
podstawowa wiedza z zakresu mechaniki samochodowej, czynne prawa jazdy kategorii B, umiejętności nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientami, doświadczenię w obsłudze klientów, komunikatywność i otwartość, wysoka kultura osobista, samodzielność i umiejętności organizacyjne, chęci podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Leszno
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 3 490 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista obsługi klienta
śląskie
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Sprzedaży Technologii Chmurowych
małopolskie
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych, negocjowanie warunków i finalizacja transakcji. Prezentowanie i rekomendowanie rozwiązań technologicznych dostosowanych do potrzeb klientów. Budowanie...
Opublikowano: dzisiaj
Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem
mazowieckie
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
Opublikowano: dzisiaj