Wiodący dealer z Rzeszowa obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko:
Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta BDC (Business Development Center - Call Center)
OPIS STANOWISKA:
- Kontakt telefoniczny z klientami działu serwisu, sprzedaży
- Umawianie wizyt serwisowych
- Umawianie jazd testowych
- Wstępna diagnoza potrzeb klienta
- Badanie jakości serwisu i działu handlowego
- Zarządzanie kalendarzem mechaników
- Dbanie o najwyższe standardy obsługi klienta
- Codzienna praca w systemie CRM
- Współpraca z innymi działami w firmie
WYMAGANIA:
- Swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych
- Bardzo dobra dykcja
- Obsługa komputera i programu Excel oraz Outlook
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego
- Nie wymagamy doświadczenia w motoryzacji
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
OFERUJEMY:
- Perspektywę zdobycia doświadczenia w stabilnej firmie będącej liderem na rynku
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów/projektów
- Perspektywę rozwoju i awansu
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
- Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych podnoszących kwalifikacje zawodowe
- Szeroki pakiet socjalny: karta sportowa, dofinansowanie posiłków, program emerytalny finansowany przez Pracodawcę, spotkania integracyjne, Mikołajki, wycieczki
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
Doradca klienta
wielkopolskie
wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:
Opublikowano: dzisiaj
Contact Center Sp. z o.o.
Doradca ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
Dlaczego warto z nami pracować? Umowa zlecenie z premiami za wyniki Pakiet benefitów: karta Multisport i dofinansowanie opieki medycznej w Medicover Godziny pracy: głównie 9:00 - 17:00 (infolinia...
Opublikowano: dzisiaj
Dekor-Art-Serwis Sp. z o.o.
Doradca Klienta
kujawsko-pomorskie
utrzymanie kontaktów osobistych oraz telefonicznych z klientami, wyjazdy do klientów na wyznaczonym obszarze. umiejętności interpersonalne, otwartość, umiejętność prowadzenia rozmowy...
Opublikowano: dzisiaj