Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta BDC (Business Development Center - Call Center)

podkarpackie / Rzeszów

Wiodący dealer z Rzeszowa obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko:

Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta BDC (Business Development Center - Call Center)

OPIS STANOWISKA:
  • Kontakt telefoniczny z klientami działu serwisu, sprzedaży
  • Umawianie wizyt serwisowych
  • Umawianie jazd testowych
  • Wstępna diagnoza potrzeb klienta
  • Badanie jakości serwisu i działu handlowego
  • Zarządzanie kalendarzem mechaników
  • Dbanie o najwyższe standardy obsługi klienta
  • Codzienna praca w systemie CRM
  • Współpraca z innymi działami w firmie
WYMAGANIA:
  • Swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych
  • Bardzo dobra dykcja
  • Obsługa komputera i programu Excel oraz Outlook
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego
  • Nie wymagamy doświadczenia w motoryzacji
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
OFERUJEMY:
  • Perspektywę zdobycia doświadczenia w stabilnej firmie będącej liderem na rynku
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów/projektów
  • Perspektywę rozwoju i awansu
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
  • Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych podnoszących kwalifikacje zawodowe
  • Szeroki pakiet socjalny: karta sportowa, dofinansowanie posiłków, program emerytalny finansowany przez Pracodawcę, spotkania integracyjne, Mikołajki, wycieczki
Prosimy o dopisanie na CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych))

ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO DO ODPOWIEDZI TYLKO NA WYBRANE OFERTY.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie

Doradca klienta

wielkopolskie
wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:
Opublikowano: dzisiaj
Contact Center Sp. z o.o.

Doradca ds. Obsługi Klienta

mazowieckie
Dlaczego warto z nami pracować? Umowa zlecenie z premiami za wyniki Pakiet benefitów: karta Multisport i dofinansowanie opieki medycznej w Medicover Godziny pracy: głównie 9:00 - 17:00 (infolinia...
Opublikowano: dzisiaj
Dekor-Art-Serwis Sp. z o.o.

Doradca Klienta

kujawsko-pomorskie
utrzymanie kontaktów osobistych oraz telefonicznych z klientami, wyjazdy do klientów na wyznaczonym obszarze. umiejętności interpersonalne, otwartość, umiejętność prowadzenia rozmowy...
Opublikowano: dzisiaj