Opiekun Klienta 24/7 w TUI Service Center

mazowieckie / Warszawa, Mokotów, Wołoska 22A

Międzynarodowy koncern turystyczny TUI jest liderem na europejskim rynku turystycznym. Od ponad 40 lat organizujemy wyjątkowe wakacje i sukcesywnie zyskujemy zaufanie milionów Klientów na całym świecie.

Opiekun Klienta 24/7 w TUI Service Center
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów, Wołoska 22A
Twój zakres obowiązków
  • Pomoc i opieka nad klientami przebywającymi z TUI na wakacjach
  • Obsługa klienta poprzez telefon, czat a także zgłoszenia e-mail – udzielanie odpowiedzi na pytania klientów, pomoc w zakupie wycieczek fakultatywnych, a także realizowanie próśb i życzeń klientów wypoczywających z TUI
Nasze wymagania
  • Jesteś gotowy pracować w systemie zmianowym 24/7 w ustalonym przedziale godzinowym
  • Biegle posługujesz się językiem polskim jak i angielskim w mowie i piśmie, praca w międzynarodowym środowisku
  • Masz kreatywne podejście do rozwiązywania problemów
  • Jesteś dobrze zorganizowany/na, potrafisz pracować efektywnie w zmiennym środowisku
  • Poznanie nowych systemów, zasad i procedur nie będzie dla Ciebie problemem
  • Empatia i pro klienckie podejście jest dla Ciebie ważne w pracy z klientami
To oferujemy
  • Praca w systemie zmianowym (w tym zmiany nocne) 7:00 – 15:00; 15:00 – 23:00; 23:00 – 7:00
  • Planowane zatrudnienie od marca 2023
  • Atrakcyjna stawka, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwa praca w systemie hybrydowym po przejściu szkolenia i wdrożenia w zadania
  • Płatne szkolenia i przygotowanie do pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego i pracę w międzynarodowym zespole
Benefity
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Elastyczny czas pracy
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Spotkania integracyjne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Travelplanet.pl

Telefoniczny Doradca Klienta ds. Podróży

dolnośląskie
Co będzie należeć do Twoich obowiązków? Obsługa klientów przez telefon i czat, przekształcanie ich planów w spersonalizowane oferty podróży Przygotowywanie i prezentowanie ofert...
Opublikowano: 2025-04-18
ATJ Lingwista

Specjalista ds. Turystyki językowej

mazowieckie
Oczekujemy: wykształcenia wyższego umiejętności pracy w zespole jak i samodzielnie znajomości języka polskiego C2 znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 znajomości pakietu Office...
Opublikowano: 2024-04-29
ATJ Lingwista

Specjalista ds. Turystyki językowej

mazowieckie
Oczekujemy: wykształcenia wyższego umiejętności pracy w zespole jak i samodzielnie znajomości języka polskiego C2 znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 znajomości pakietu Office...
Opublikowano: 2024-02-21