Multi Customer Care Specialist with German
Warszawa, Aleja Armii Ludowej 26
Your profie:
- Native knowledge of the German language
- Communicative level of English/Polish (min. B2) a must!
- Experience in customer service (e-mail/telephone/chat)
- Ability to operate Microsoft Office
- Availability to work 40 hours per week
- Ability to focus and pay attention to details,
- Communicative and meticulousness are qualities that distinguish you,
- Good manners and ability provide a high quality of service
- Independence and lack of fear of taking on new challenges
Your tasks:
- Post-sales customer service
- Customer support assistance, fulfilment of instructions, answers to questions asked
- Liaising with the sales department and other company departments
- Building customer relations
- Listening to, verifying, transcribing and evaluating conversations conducted in German in accordance with defined policies and procedures,
- Verifying the content of messages and agent-customer interactions in accordance with defined policies and procedures,
- Adherence to parameters and interpretation of monitoring calls according to procedures,
- Analysis of quality results and preparation of basic summaries,
- Recommend solutions and improvements based on quality monitoring results,
- Providing feedback, identifying area for improvement
We offer:
- Stationary work from our office located near the Metro Politechnika in Warsaw or fully remote/hybrid work
- Clearly defined tasks and training to prepare you for your job
- Opportunity for development
- Work in an international environment
- Good atmosphere
- Employment based on a contract of mandate
Zobacz podobne oferty
4MW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
pomorskie
Praca polega głownie na pracy na słuchawce: przyjmowanie zleceń, reklamacji dotyczacych składanych zamówień- obsługa zapytań klientów email - przyjmowanie zamówień, wystawianie faktur,...
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Pracownik obsługi klienta
śląskie
Obsługa solarium, obsługa klienta, obsługa komputera.Umowa na czas określony godziny pracy : I zmiana od 09:00 do 17:00; II zmiana od 11:00 do 19:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub...
Opublikowano: wczoraj
widziszwszystko sp. z.o.o
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
lubuskie
Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami. Realizacja obsługi posprzedażowej. Dostarczanie wsparcia technicznego. Współpraca z działami: sprzedaży,...
Opublikowano: wczoraj