Multi Customer Care Specialist with German
Warszawa, Aleja Armii Ludowej 26
Your profie:
- Native knowledge of the German language
- Communicative level of English/Polish (min. B2) a must!
- Experience in customer service (e-mail/telephone/chat)
- Ability to operate Microsoft Office
- Availability to work 40 hours per week
- Ability to focus and pay attention to details,
- Communicative and meticulousness are qualities that distinguish you,
- Good manners and ability provide a high quality of service
- Independence and lack of fear of taking on new challenges
Your tasks:
- Post-sales customer service
- Customer support assistance, fulfilment of instructions, answers to questions asked
- Liaising with the sales department and other company departments
- Building customer relations
- Listening to, verifying, transcribing and evaluating conversations conducted in German in accordance with defined policies and procedures,
- Verifying the content of messages and agent-customer interactions in accordance with defined policies and procedures,
- Adherence to parameters and interpretation of monitoring calls according to procedures,
- Analysis of quality results and preparation of basic summaries,
- Recommend solutions and improvements based on quality monitoring results,
- Providing feedback, identifying area for improvement
We offer:
- Stationary work from our office located near the Metro Politechnika in Warsaw or fully remote/hybrid work
- Clearly defined tasks and training to prepare you for your job
- Opportunity for development
- Work in an international environment
- Good atmosphere
- Employment based on a contract of mandate
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista obsługi klienta - Superbohater Motoryzacji
dolnośląskie
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista obsługi klienta - Superbohater Motoryzacji
wielkopolskie
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista obsługi klienta - Superbohater Motoryzacji
opolskie
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie...
Opublikowano: dzisiaj