Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru call center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.
Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy?
Zapraszamy do aplikowania na stanowisko:
Młodszy Konsultant ds. telefonicznej obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
Czym będziesz się zajmować?
- Obsługą przychodzących połączeń od Klientów, udzielając im wsparcia w różnego rodzaju kwestiach.
- Pomaganiem w rozwiązywaniu problemów i zapewnianiem spokojnego umysłu naszym Klientom.
Czego oczekujemy?
- Umiejętności empatycznego słuchania i skutecznej komunikacji.
- Gotowości do pracy w godzinach popołudniowych (13:00-20:00/15:00-20:00 warunek konieczny).
- Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielności w rozwiązywaniu problemów.
Co oferujemy?
- Stałą podstawę wynagrodzenia oraz premie.
- Status studenta.
- Możliwość poznania branży energetycznej od podszewki i zdobycia cennego doświadczenia.
- Corporate welness: karta multisport, ubezpieczenie grupowe.
- Pracę w zespole, gdzie wspieramy i motywujemy się nawzajem.
- Możliwa praca zdalna po okresie wdrożenia.
Zobacz podobne oferty
Carework Plus Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
śląskie
Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Niemiec telefonicznie i mailowo. Organizacja pracy opiekunów na terenie Niemiec. Współpraca z zespołami planistów i doradców klienta. Nadzór nad...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
mazowieckie
Obsługa klientów i zachęcanie do korzystania z usług subskrypcyjnych marki. Realizacja celów związanych z satysfakcją klienta wyznaczonych przez przełożonych. Stosowanie technik...
Opublikowano: wczoraj
English Language Centre "First Decision"
Konsultant ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań klientów. Prowadzenie negocjacji i...
Opublikowano: 2025-08-16