Młodszy/a specjalista/-ka ds. obsługi klienta

śląskie / Gliwice

Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Młodszy/a specjalista/-ka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/0522
OBOWIĄZKI:
Wykształcenie: min.średnie; mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów B2B w branży produkcyjnej, metalurgicznej, mechanicznej, technologicznej, motoryzacyjnej; umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne; umiejętność pracy pod presją czasu; prawo jazdy kat.B; gotowość do podróży służbowych; zakres obowiązków: aktywna sprzedaż szkoleń, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert; wizyty u klienta, prezentacja usług szkoleniowych; przygotowywanie, organizacja i nadzorowanie procesów szkoleniowych (m.in. sprawy techniczne), ewaluacja szkoleń oraz prowadzenie dokumentacji szkoleniowej; wkład w rozwój nowych usług szkoleniowych; budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem; analizowanie rynku, podejmowanie działań mających na celu zwiększenie konkurencyjności Firmy; realizacja założonych planów sprzedażowych; udział w targach i konferencjach branżowych; oferta również dla osób z niepełnosprawnościami; miejsce pracy: Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: Umiejętność pracy pod presją czasu


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach

Specjalista ds. obsługi klienta

świętokrzyskie
1. Zapewnienie prawidłowej obsługi realizacji zamówień złożonych przez klientów Spółki2. Współpraca z przedstawicielami handlowymi o dyrektorami operacyjnymi odpowiedzialnymi za dany...
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu

Pracownik kręgielni

śląskie
obsługa klientów kręgielni, Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Specjalista ds. obsługi klienta

pomorskie
Rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń oraz reklamacji, wprowadzanie danych do systemów CRM, współpraca z działami: sprzedaży, logistyki, technicznym, monitorowanie satysfakcji klienta,...
Opublikowano: wczoraj