Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Badań Kosmetyków i Chemii Gospodarczej

pomorskie / Gdańsk

Jesteśmy największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią akredytowanych laboratoriów analitycznych.  

 

Dla naszych klientów z wielu branż oferujemy szeroki wachlarz wyspecjalizowanych analiz żywności,m kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, farmaceutyków, opakowań i artykułów przemysłowych, paliw ciekłych i stałych i wielu innych.  

 

J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. posiada ponad 10 oddziałów w Polsce oraz na rynku zagranicznym. Łącznie zatrudnia ponad 900 osób. 

Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Badań Kosmetyków i Chemii Gospodarczej
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
  • Wprowadzanie i aktualizacja danych kontrahentów 
  • Kompleksowa obsługa klientów (mailowo, telefonicznie, bezpośrednio) 
  • Koordynacja i nadzór nad zleceniami
  • Merytoryczne wsparcie klienta 
  • Wstępna weryfikacja przesłanych dokumentów przez klienta 
  • Pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacji klientów 
  • Pomoc w przygotowywaniu ofert i ich aktualizacji
  • Wystawianie faktur
  • Stała współpraca z laboratorium i innymi działami firmy 
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe kierunek biotechnologia, chemia, towaroznawstwo lub pokrewne (doświadczenie w branży kosmetycznej – dział R&D / dział jakości)
  • Doświadczenie w pracy o podobnym charakterze min. 1 rok
  • Praktyczna i biegła znajomość Pakietu MS Office 
  • Umiejętne zarządzanie czasem, samodzielność,  również w problematycznych sytuacjach
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Umiejętność pracy w grupie 
Oferujemy
  • Opiekę medyczną w firmie LuxMed
  • Ubezpieczenie na życie w Generali
  • System Rekomendacji Pracowników 
  • Dostęp do platformy Kafeteryjnej
  • ZFŚS (dofinansowanie do wypoczynku)
  • Wewnętrzne szkolenia
  • Możliwość zdobycia dużego praktycznego doświadczenia (uczymy się wszystkiego praktycznie) 
  • Wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia 
  • Wsparcie doświadczonych osób na wszystkich etapach pracy 
  • Możliwość pracy hybrydowej na ustalonych zasadach 


Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Foundever

L2 Support Service Specialist

mazowieckie
Location: Remote from Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone). Performing daily tasks in an efficient and timely manner. Achieving quality...
Opublikowano: dzisiaj
Vetlab Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Customer Service Specialist - Italian or Spanish

mazowieckie
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following...
Opublikowano: dzisiaj