Uczelnie WSB Merito (wcześniej Wyższe Szkoły Bankowe) to największa grupa prywatnych uczelni wyższych w Polsce. Od wielu lat kształcimy w taki sposób, aby pokazać, że możliwe jest łączenie nauki z pracą i życiem prywatnym. Niezależnie czy są to studia wyższe, podyplomowe czy szkolenia, działamy w myśl idei work-life balance.
Wspieramy rozwój naszych pracowników, oferując różnorodne szkolenia i pracę przy ambitnych projektach. Razem tworzymy miejsce, w którym studenci zdobywają praktyczną wiedzę, a pracownicy wartościowe doświadczenie.
Poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Studenta
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: R/44/2024
Główne zadania realizowane na stanowisku:
- przyjmowanie i ewidencja podań,
- przedłużanie ważności legitymacji studenckich,
- przygotowywanie zaświadczeń dla studentów,
- korespondencja e-mailowa ze studentami,
- obsługa telefoniczna studentów,
- obsługa bezpośrednia studentów,
- rozwiązywanie bieżących spraw studenckich,
- zaangażowanie w działania mające na celu budowanie pozytywnego wizerunku BOS,
- zaangażowanie w działania mające na celu wzrost satysfakcji studentów w zakresie obsługi BOS.
Poszukiwane kompetencje:
- wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe lub w trakcie studiów),
- min. rok doświadczenia w obsłudze klienta,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- znajomość pakietu MS Office,
- dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność radzenia sobie z wymagającym klientem,
- umiejętność pracy pod presją czasu i sytuacjach stresowych, klientocentryczna postawa,
- komunikatywność,
- wysoka kultura osobista, terminowość,
- dyspozycyjność (praca w weekendy wg ustalonego grafiku).
Naszym pracownikom oferujemy:
- zatrudnienie na umowę na pełen etat,
- ciekawą i samodzielną pracę w największym polskim holdingu uczelni niepublicznych,
- szkolenia grupowe i indywidualne,
- dofinansowanie do nauki,
- udział w licznych projektach rozwojowych podnoszących kwalifikacje zawodowe,
- dofinansowanie do benefitów (karty MultiSport, Medicover Sport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),
- dodatkowe dni wolne od pracy,
- wyjazdy integracyjne oraz spotkania świąteczne.
Zobacz podobne oferty
Grupa Pascal
Pracownik ds. Obsługi klienta
łódzkie
Telefoniczna sprzedaż usług, prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert, Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem, Obsługa dostarczonych zapytań od...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Młodszy Bibliotekarz / Młodsza Bibliotekarka
pomorskie
Obsługa użytkowników biblioteki Opracowywanie i katalogowanie księgozbioru Prowadzenie dokumentacji oraz szkoleń bibliotecznych Gromadzenie dorobku naukowego uczelni Wykształcenie wyższe lub w...
Opublikowano: wczoraj
Dorado.pl sp. z o.o.
Pracownik Biura Obsługi Klienta
śląskie
Opis stanowiska: obsługa telefoniczna klientów fakturowanie sporządzanie raportów inne prace biurowe praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:00-22:00 Wymagania: wykształcenie min....
Opublikowano: 2025-09-11